poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Przerwa świąteczna ;-)

Dziś ostatnie przed świętami aniołki. Skończyłam zamówienia i jutro mam nadzieję, odlecą do swoich nowych domków naładowane pozytywnymi myślami. Maszyna odmawia posłuszeństwa, dziś była złośliwa jak nigdy, ale mam nadzieje, że fochy jej miną i podejmie jeszcze ze mną współpracę ;-) mam tyle projektów w głowie!
Śpioszka wg Foggi







 Aguniu, tak ja to widziałam;-)) Góra sukienki i rajstopki z białej koronki 

 Wioletka to moja propozycja. Przyznaję że trochę kombinowałam i kilka razy zmieniałam, oceń sama ;-)))

6 komentarzy:

  1. Oj nie wiem od czego mam zacząć...więc tak:śpioszka świetna i ma kapitalną piżamkę:)))Anioł w koronkach, w czerwieni i ten na luzie w jeansach bardzo mi się podobają:) a ten dyskotekowy też fajny:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są Twoje anioły, podziwiam perfekcję wykonania, dbałość o każdy szczegół.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne wszyskie sa wyjatkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga, i jestem pod dużym wrażeniem. Anielice przepięknie Ci wychodzą :) Gratulacje zdolności. Będę podglądać nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne Anielice, bardzo mi się podoba ta na ostatnim zdjęciu w legginsach :) Ja również jestem pod ogromnym wrażeniem! Wszystkie Anielice i zające są perfekcyjnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku... ale cudne.. wszystkie! Ta ostatnia, w bombkowej spódnicy... no czadowa!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))