wtorek, 17 lutego 2015

Dłuższy dzień?

Przeleciał karnawał, skończyły się ferie i jeszcze kilka tygodni a bedą swięta i ciepełko, mam nadzieje;-))
Skoro niedługo święta to muszą sie pojawic króliki, państwo kicajce , mają 65 cm wzrostu i kolorami przywołują wiosenke!

Zające zgłaszam do wyzwania Pomorze Craftuje ;-) 

W moim domu zrobiły furorę więc chyba na święta podobna parka zamieszka u nas;-)


Wracamy do poduszek z przytulanką, ta powędrowała do Benka, mam nadzieję że spodoba mu się prezent. Girlanda nad łóżkiem dopełni wystroju.




A to małal zapowiedź, będzie wiecej wiosennych i radosnych anielinek;-) 



No a jeśli ktoś ma już dośc mojej radosnej twórczości w zakresie namiotów i innych to za uwagę dziekuję bo dalej to tylko dzieciowo.. pokojowo.... 


Królicza chatka, pierwszy namiot na bazie pieciokąta z okienkiem. Jego scianki sa bardziej pionowe niż w czterokątnym, środku jest wiec przestronniej. Średnica maty okrągłej dopasowanej do namiotu to 130 cm. 
NAMIOT DOSTĘPNY











Króliki przytulaki, uszyte z pluszu minky wzmocnionego bawełną, w sam raz do przytulania i spania;-) Dostępne w trzech kolorach na razie;-)


 Poducha miś, podoba się moim dzieciakom. wprost idealna do zasypiania;-))
Poduchy w różnych kształtach również z pluszu minky. 

Kociaki dla mnie, wzorowałam się na zabawkach luckyjuju. 

A teraz chatka w rózu, wymiary podobne.  Dodatki troszkę inne;-) Ale tak to jest jak się rozpędzam w planowaniu;-)





Do kompletu powstał kosz.... mąż niedługo mnie z domu pogoni, cała garderoba zastawiona namiotami i dodatkami... 

Psia poducha;-) 



Kolorowe girlandy i inne dodatki, tym razem pieciokąt w szarościach;-)





Bawialnia dziewczyn ma powierzchnie ograniczoną wiec mieszczą sie najwyżej dwa naraz;-)



Jeśli chcecie byc na bieżaco z namiotami i dodatkami zapraszam na moja nowa strone na facebooku, poświęconą pokojom dziecinnym Foggia Kidsroom, Zapraszam serdecznie!

A na do widzenia nasza rodzinka, to znaczy jeszcze taty brak;-)

To miłego;-) 

5 komentarzy:

  1. Aż znów chce się być dzieckiem!! Słodkie wszystko. :)
    pozdrawiam,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sliczności!Namioty sa przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności aż słów brak pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są po prostu doskonałe... brak mi słów uznania. Sama jestem rękodzielniczką więc mówię szczerze i od serca. CUDA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te namiociki i lale też, zazdroszczę zdolnych rąk, naprawdę wyrazy uznania. Wpadłam do Ciebie od starej jabłonki Filipka :) Zaraz pobuszuję po innych postach, pozdrawiam.

    A.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))