sobota, 10 stycznia 2015

Puk.. Puk

Puk Puk.... jest tu ktoś jeszcze.... pukam delikatnie przez ekran monitora...
Oj zakurzyłam bloga, ale wlasnie porządki kończe , znaczy mop i ściera w natarciu...
Nie zaglądałam,  bo jak każdy swoje problemy miewam, które czasem absorbują całkowicie;-)

Czy obiecuje poprawe? oj chciałaby strasznie, ale nie mogę obiecac... będę sie bardzo starała!

Co u mnie nowego..? W sumie to ciągle to samo hehe, szyję po linii kolorowe szmatki i szmateczki.
Podobają sie Wam moje tipi, więc tworzę w notatnikach i na żywo. Tak wiem, namiotów tego typu w sieci i jest sporo, nie zamierzam dumbingowac nikogo lepszymi cenami itp,  moje namioty będą inne... to znaczy, postaram sie nadac im indywidualny styl, tkaniny,  dodatki, wykończenie. To mogą byc też Wasze marzenia, które postaram się choc w małym stopniu odzwierciedlic.
Planuję wprowadzic też inne elementy wystroju pasujące do namiotów, pościele, narzutki, poduszki itp.

Nie rzucam lal, żeby nie było, ale rozszerzam ofertę, synek większy , mniej absorbujący a od września do szkoły to plany mogą byc-)


Postanowiłam szyc tipi w kilku rozmiarach i kształtach.  Tutaj również mogę dostosowac się indywidualnie. Nie każdy ma tyle samo miejsca w domu, więc będą od 90 cm -140 cm podstawy. Na dniach kończę też namiot pięciokątny na bazie koła, czekam jeszcze na drążki i można prezentowac.
Odkurzam tez galerie internetowe i będę wrzucac, to co akurat mi się ubzdurało;-)
Na lato czeka projekt sześciokątny, tylko stolarz zrobi mi 2m paliki, bo od ręki nie ma nigdzie;-)

Sumując, szycie na zamówienie plus projekty własne jeśli czasu starczy.

Powstała też  nowa zakładka : http://anielskisklep.blogspot.com/p/wzornik-tkanin.html , gdzie wrzucam dostępne tkaniny, jednak to nie jest jedyne kryterium, zawsze mogę zamówic wg życzenia.

Powstało kilka namiotów, najczęściej szaro różowe, więc nie zanudzam bo znacie, pokaże te inne;-)
Pierwszy w wiosennej zieleni, dla dzieczynki która uwielbia? Biedronki zgadza się!!








Następny to wersja gwieżdzista, szare niebo z gwiazdkami plus soczysta fuksja!!!

DOSTĘPNY







Jeszcze coś z nowości, to lale... Lale typowe to tulenia, miętoszenia, kochania i spania z nimi.
Mają swoja nazwę to Lalanetki i też dostaną swoją zakładkę.
Mają wielkosc 45 cm , wykonane z naturalnych tkanin i dodatków, rozbieralne, można zamawiac inne ubranka!






 A na koniec jeszcze szydelkowe stwory, oczywiście na bazie wzoru Lalylala. 







Wiecej Was nie męczę, rzeczy jest dużo więcej , ale wrzucam od razu do zakładek, więc zainteresowanych zapraszam.


12 komentarzy:

  1. Ale ładne namiociki ! Będzie zabawa wspaniała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. puk puk, kto tam?? a to właściciel tego pięknego bloga, witaj i zaglądaj tu częściej, bo cudeńka pokazujesz:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooooooooooo... i tak da capo al fine, koniecznie czytając z wydźwiękiem zachwytu i rozczulenia! To ostatnie zwłaszcza na widok Szczurka... No boooooooooooski. Moja Mama, którą zawołałam, żeby też miała możliwość radości i wyrażenia zachwytu, cały czas mi od pół godziny powtarza "pokaż jeszcze raz szczurka" :-))))))))
    Podziwiam Aneto Twój talent!
    Życzę prostej drogi przez codzienność:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo!!! Poszalałaś, same rarytaski. Tipi pierwsza klasa, a lale- normalnie obstawiłabym nimi moim dziewczynom wszystkie półki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności. Grzybek skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie da się nie kochać Twoich lal ;) Ale tipi- po prostu bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie możesz tak znikać ! Musisz,po prostu musisz tu zaglądać ! Nie wiem,sklonuj się albo skseruj ? Wszystko boskie,szczurek rządzi-rozwala normalnie system ; ). A tipi?Sama bym z chęcią się w takim zaszyła : ))). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, wpadam do Ciebie, by odkurzyć znajomość, choć małych dzieci u mnie w domu nie ma, więc potrzeby moje też inne, ale...
    Pierwszą osobą, która wpisała komentarz na moim blogu ( a było to dwa lata temu) byłaś Ty i za to Ci dziś dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie tipi to bym chciała nawet dla siebie! Cudne są :* .........a przy moim wzroście to myślę, że bez większego problemu nawet bym się tam ulokowała :D

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))