niedziela, 14 lipca 2013

Lala dla Was;-)

Zastanawiałam się co na candy.. i odpowiedź przyszła sama jak zwykle. Po ostatnim poście dostałam mnóstwo miłych maili na temat moich lal. Zarówno Wasze komentarze jak i listy są dla mnie niczym woda na młyn, uwielbiam i już! Dowiedziałam się, ze nie tylko we mnie drzemie mała dziewczynka, która lubi lalki. U mnie to dziedziczne hihi, bo moja mama kolekcjonuje lale porcelanowe.
Żeby nie przedłużać, ponieważ Natasza podbiła mocno Wasze serducha więc szyję właśnie dla Was jej siostrę bliźniaczkę, z jedna różnicą, lala pozostanie bez imienia i bez włosów do czasu ogłoszenia wyników. 



Zasady 

1. Zostaw komentarz pod zdjęciem z chęcią uczestnictwa w zabawie a także wymyśl imię dla lali i napisz w jakiej fryzurce ja widzisz, tak by lala była specjalnie dla Ciebie!
2. Umieść baner z konkursem na swoim blogu lub profilu fc;-)

Zapisy przyjmujemy do 22.09.2013 do północy. Zwycięzcę i zdjęcie gotowej lali ogłosimy w ciągu dwóch dni.

Zapraszam serdecznie!!!



Wykorzystam jeszcze ten wpis na ogłoszenia drobne,
szukam uzdolnionej modeliniarki, która zgodziłaby sie na wymiankę ze mną;-) Info na priv anielskisklep@o2.pl;-)))

232 komentarze:

  1. Tym razem to ja staję pierwsza w kolejce...może się uda. Chętnie przytulę tą ślicznotkę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również staję w kolejce , może Lenka - ot tak właśnie teraz pomyślałam , subtelne imię , i raczej blondynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym nazwała lalę Marysia, a włoski to bym u niej widziała takie, jakie miała Twoja Izabelle - burza ognistych loków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lala idealna dla mojej nienarodzonej siostrzenicy. Malutka Tosia ma się pojawić na początku września więc lala nie będzie dużo starsza od niej. I takie samo chciałabym jej imię nadać, a włoski kasztanowe z delikatny m rudawym połyskiem :-D. Pozdrawiam serdecznie http://jasiulowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Twoje lale.Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    Lali dałabym na imię Nadia i też ją widzę w blond fryzurce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo trzecia w kolejce staję,a ja bym chciała Adelkę i żeby miała długie rude warkocze .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się do kolejki. Siostra Nataszki to Alicja. Krótkie kręcone włoski blond. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie to wypisz wymaluj Hania ...może być dokładnie taka ...podaruję ją mojej siostrzenicy jak tylko wyjdzie na ten świat !!!!!pozdrawiam po tej stronie tęczy Anetka :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No najpiękniejsze pod słońcem te lale Twoje!!! Może się uda tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie Zuzia z blond kucykami :) Już nie mogę się doczekać wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby lala trafiła do mnie nazwałabym ją tak jak moją córeczkę - Zosia. I włoski byłyby blond.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce, imię dla lali Antosia, włoski długie-kręcone-rude. Pozdrawiam Anetko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, żeby to była Basia i miała długie ciemne włosy spięte w koński ogon:-)
    Marzy mi się, a tu będą setki w kolejce, ale jestem 14, a dziś 14 i imieniny mojego syna Kamila, no to startuję. Pozdrawiam ciepluteńko:-) i podziwiam cały czas...

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda piękna każda niepowtarzalna każda wyjątkowa czy z warkoczami, lokami w kitkach czy z warkoczami, ciemne włosy może jasne kręcona a może proste jedno tylko wiem że na imię dam jej Martynka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna lala! Chętnie się przyłączę:)
    "Moja" lala miała by na imię Zosia (jak córcia), włoski blond jeden kucyk na główce (u góry) z grzywką (również jak moja córcia):)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Weronka

    PS. wszystkie Was, które haftują zapraszam do siebie na letni SAL (szczegóły tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/2013/07/letni-sal-zapisy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. marzy mi się lalka nie dla mnie o imieniu Zuzanna z brązowymi włosami długimi zrobionymi w warkocza. Chociaż jaka by nie była byłam bym szczęśliwa jakby udało się taką lalkę wygrać podarowałabym ją dla mojej córci,która nie długo pojawi się na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tosia...I nic bym nie zmieniała, lala jest cudowna, idealna. I byłaby dla mojej córeczki-Tatianki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. włoski takie są śliczne, a na imię dałabym jej albo Anielcia albo Lilianka, czyli tak jak moje córcie mają

    OdpowiedzUsuń
  20. Amelina w blond włoskach,dwie kiteczki i sukienusia różowo-amarantowa,butki bielutkie.Podarowałabym ją oczywiście mojej córci.

    Zapraszam równiez na moje candy http://madekasiulka.blogspot.com/2013/07/candycandycandy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się marzy ruda Zośka. Oczywiście jak będę miała szczęście, to poproszę jeden długi warkocz i ciuszek w beżu lub turkusie.Nie przepadam za różem.

    OdpowiedzUsuń
  22. EMKA, jak mówią koleżanki a teraz ja na moją Emilię:)) Może pozostać taka blondi a warkoczyki są bardzo dziewczęce i trochę psotne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale śliczna laleczka , zapiszę się i ja . Imię dla bliźniaczki Nadia. nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  24. Taka lala jest piękna, ale moją wymarzoną byłaby Oliwka. Lala z długimi włosami (ciemny blond), opadającymi na ramiona, delikatnymi lokami i uczesana z przedziałkiem. :)
    Pozdrwiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdyby dopisało mi szczęście i lala trafiła do moich córeczek, dostałby imię Julianna, tak jak one - Julia i Anna :) i może dwa krótkie kręcące się kucyki?

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje lale sa jak marzenie i zawsze mamy nadzieje ze kiedys sie los do nas usmiechnie ;-) imie laleczki to Wanda - tak jak Majki babuni za która tęsknimy, włoski brązowe
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja mam córeczkę Tosię, która marzy o Karolinie... A włoski, no cóż blondyny zawsze na topie:-)))
    Pozdrawiam serdecznie a przy okazji zapraszam na candy do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja to bym chciała Barbarę w długich blond albo rudych, w uczesaniu - warkocz/e francuskie lub koszyczek:)
    Kocham te lale!!!)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To ja poproszę Asię - w ciemnych - brązowych włoskach, pocieniowanych, długości po brodę :P Jakakolwiek jednak by nie była, i tak będzie piękna :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. staję i ja :)) cudne są !
    moja jakby co ;p romantyczna Ania(Agnieszka) rudzielec ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Lucynka :) Długie rude (<3) włosy i grzywka na bok ... <3 marzenie :-)
    banner zawsze tu: lawendowy-kacik.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę sobie szczęścia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja ustawiam się w ogonku :) och ależ mi się marzy taka lala... właśnie dla mnie więc imię Monika i włoski długie jasno-brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzy mi się taka lala. Na imię miałaby Hania - tak jak Fasolka, która okazała się Młodym ;) A włosy długie, proste, rude - takie jak czasem miewam i w jakich podobam się sobie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kaja! i brązowe warkocze ;) a tak na serio, to gdzieś podświadomie, podmagicznie boję się nadawania lalkom imion dzieci z rodziny... taki atawizm ;)
    i lalę nazwałabym Kalinka,za to zostawiłabym te brązowe warkocze :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie warkoczki kasztanowe, a imię Zosieńka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zuzia,to imie mojej chrześniaczki,a że teraz ma ciężki czas,to myślę,że bardzo uradowała by ja mała Zuzka:))Włoski ciemny bląd,długie.Cudne te lale tworzysz:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się do konkursu. Dałabym jej na imię Klara, miałaby taki sam kolor włosków, przedziałek również z boku z grzywką po skosie i spineczka bez zmian ale byłyby to krótkie włoski, cieniowane, z tyłu krótsze, po obu bokach dłuższe, takie jak Rihanna swego czasu gdy miała czarne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się do konkursu :) Na imię dałabym jej Pola, miała by długie, orzechowe i kręcone włosy.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mogłaby być moja? Kalinka z burzą rudych włosów na głowie ?
    Ojej w takim razie staję dzielnie w kolejce....

    OdpowiedzUsuń
  40. Спасибо за возможность поучаствовать! Куколка очень красивая!!! Я её назову Бэтти!) По-моему подходит))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. nawet nie wiem ktora juz jestem w kolejce, ale to nie wazne, moze tym razem mi sie poszczesci, lala napewno wyjdzie sliczna (jak wszystkie twoje szyjatka ;) imie dostanie takie jak moja coronia ktora jeszcze siedzi w brzuchu, i nie spieszy sie za bardzo na swiat mimo ze juz termin ja goni, moze jeszcze kilka dni i bedziemy juz razem, ale do rzeczy, i lala i coronia to bedzie Oleńka, a co do wlosow to chcialabym zeby miala dlugie i proste w kolorze kasztan :)
    pozdrawiam serdecznie i czekam do rozwiazania, wtedy Olenka bedzie miala juz 2 m-ce ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Scholastyka z brązowymi włoskami do pasa:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. hmm... niegdyś wszystkie moje lalki i misie miały na imię Adam :) ale potem mi przeszło na Paulinkę i taką właśnie Paulę ciemnowłosą ( najchętniej kręcone włosy) widziałabym :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też się zapisuję. Laleczka Rozalka - takie imię wymyśliłam dla niej może mięć włoski ciemne i dwa warkocze lub jeden warkocz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Lala jest śliczna, ja proponuję imię Helenka, a włosy: rozpuszczone, brązowe, kręcone do ramion, mogłaby mieć drobniutki kwiatuszek na opasce we włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuje się i ja. A jak ją widzę ja uwielbiam włosy kręcone takie jak ma Izabela, są cudne. Imię.... imię a może Klarabella.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  48. Mała blondyneczka Bernadetka:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z wielką przyjemnością się zapiszę. Lalę widzę jako cudną blondyneczkę w tzw. koszyczku z warkoczykami- uwielbiam takie fryzurki a imię- Matylda!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wika z burzą blond loczków na główce. Twoje lale są cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale fajnie, że jest Candy :)
    Imie to Isunia :) a fryzura? hmm.. te dwa warkoczyki są cudne.. ale może burza loków?
    BUZIAK :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękna ! Ustawiam się w kolejce ; p
    A lali jak i mojej Lali pasuje imię Klara i jeden warkoczyk ; P

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością i ja ustawiam się w kolejce :) Imię dla lali to Marysia a te dwa warkoczyki idealnie do niej pasują. Słodka i romantyczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Podoba mi się taka jaka jest w tych blond warkoczykach. Imię Malinka Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja proponuję imię Malwinka:))Jakoś mi ostatnio chodzi po głowie:))Albo Matylda:)))A włoski obowiązkowo czarne i kręcone,jak moje:)))Już od wielu miesięcy nie mogę napatrzeć się na Twoje cuda i spełnieniem marzeń byłaby dla mnie taka lala,choć również nie mogę się oprzeć Twoim aniołom:)))Chciałabym taki na oknie w kuchni albo na biurku:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Moja lala miałaby na imię Michalina; powinna mieć jasne włosy uczesane w dwie małe, roztrzepane kitki koniecznie na górze główki i obowiązkowo prostą grzywkę :)
    Ach... rozmarzyłam się. Cudownie byłoby wygrać, więc staję w ogonku... do 22.09 tak długo czasu zostało. Dzielnie czekam.
    Pozdrawiam Ania z odnowa-rupieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Lala miałaby na imię Michalina. Powinna mieć jasne włosy uczesane w dwie małe, roztrzepane kitki, koniecznie na górze główki i obowiązkowo prostą grzywkę :)
    Ach... ale się rozmarzyłam o tym jak cudownie byłoby wygrać to candy. A do 22.09 jeszcze tyle czasu pozostało. No nic będę cierpliwie czekać i ustawiam się w ogonku.
    Pozdrawiam Ania z odnowa-rupieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ach, jaki słodki ten Twój cukiereczek ... słodki i cudny !!!
    Ach ... przytulić to cudo, ach mieć to cudo :)
    Imię dla tej ślicznej panienki - trudna sprawa !
    ARABELA ... o tak ! - pasuje do niej :)
    Ja bym nic już w niej nie zmieniała ... fryzurka jest idealna i przypomina mi siebie sprzed ... oj, sprzed wielu, wielu lat !:) hi hi
    Jako mała dziewczynka też warkoczyki miałam i blond czuprynkę :)
    Ach, wspomnienia !

    Cieplutko pozdrawiam i w ogonku po tą cudną panienkę się ustawiam :)
    Banerek już u mnie !

    OdpowiedzUsuń
  59. beautiful ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudna lalunia, byłaby odzwierciedleniem bardzo bliskiej mi osoby. Miała by włoski proste brązowe jak Ania z Twoich lal stojących, a na imię Martusia :)
    Dobrze by ją było mieć koło siebie...

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne prace:) Marzy mi się lala z warkoczami do pasa. A na imię miałaby Felicja:)

    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  62. Lala jak malowana. Dobrze, że dzieciaki już polubiły takie lale. :) ZUZA ! Blondyneczka, niebieskooka, może warkocze długie.... Moja przyjaciółka została babcią adoptowanych bliźniaków i dziewuszka ma takie włoski (4,5 roku).

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapisuje sie z nadzieją. Dużą nadzieją, albowiem nie wygrywam, a przecież odmienić sie musi! Fryzura jest akurat jak trzeba, taka w sam raz dla Małgosi.Banerek daję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczna lalunia o imieniu Tosia i brązowych długich włoskach związanych w kucyk:)
    http://created-by-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Hm... jasnobrązowe lekko kręcone włosy - albo rozpuszczone, albo dwa warkocze, brązowe oczka i wypisz wymaluj Weronisia :-)
    Moja Córeczka byłaby w szoku... ;-)
    Zapisuję się oczywiście i zaciskam kciuki...
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja pomarzę o tej lali. Nazwała bym ja Jagoda. Włoski miała by zaplecione w warkoczyki z lekko podwiniętymi końcówkami i z grzyweczką.
    Pozdrawiam

    ludeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ida o brązowych rozczochranych włosach :) dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  68. O imię i fryzurkę zapytałam moją sześcioletnią córcię... a ona bez namysłu odpowiedziała mi że chciałaby, by laleczka miała na imię Lili-Malinka... a włoski w kolorze brązowym z dwoma kucykami.
    Piękne robisz laleczki...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ustawiam się w kolejce po tę uroczą laleczkę. Myślę, że nazwałabym ją "Bimba" (co ja poradzę, że mam słabość do włoskiego) i Bimba wyglądałaby ślicznie w ciemnozłotych włosach zaplecionych w dwa warkoczyki zakrecone potem w koczki - jak pierwsza lalka po lewej na Twoim naglowku blogowym.
    Banerek zamiescilam na blogu, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nazwałabym ją Marianna i najchętniej widziała ją w burzy niesfornych, kręconych rudych włosów


    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja też, ja też :) ja szyć nie potrafię a więc Tobie tej umiejętności bardzo zazdroszczę. Każdą Twoją rzecz oglądam po kilka razy i to bardzo dokładnie. Chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  72. nie wiem, czy poprzednie komentarze weszły czy nie bo coś mi blogger szwankuje... Ja również zastanawiałam się na imieniem i jak dla mnie może być Emilka a włosy krótkie, brąz :) Każda Twoja lala jest dla mnie przykładem umiejętności, pomysłowości i chęci do pracy. Mi tych cech brakuje, dlatego tym bardziej chętnie i z dokładnością oglądam każda rzecz, którą uszyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  73. O rany! Patrzę i nie wierzę! To piękne stworzenie ma sukienkę prawie identyczną jak ta, w której wybierałam się na wielkie wyjścia będąc wielkości przerośniętej lalki. A już jako troszkę starszy osobnik, wychodząc w galowym stroju na rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego ubierałam niemalże identyczne lakierki. I jak miałabym nie spróbować szczęścia? :) Nazwałabym ją Misiunia, tak nazywał mnie tato jak byłam mała i dalej chętnie wracam do tej ksywki. A skoro imię nawiązuje do małej mnie to dlaczego nie włoski? Więc najlepsze będą blond warkoczyki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękna laleczka. Jestem zachwycona Twoimi lalkami. Chętnie spróbuję swojego szczęścia. Nazwałabym ją Natasza, a a przed oczami mam ją jako rudą dziewczynkę z kręconymi włosami:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Ach jaka długa już lista zgłoszeń na Candy... Nie pozostaje mi nic innego jak mieć nadzieję, że może tym razem się uda. Podziwiam Twoje lale już od dawna z resztą pisałam już o tym:) 12.07.2013r urodziłam córeczkę i byłaby dla niej cudowną zabawką, a więc proponuję imię Martynka, bo tak właśnie nazywa się moja córcia:) Warkoczyki są urocze wiec pozostałabym przy takiej fryzurze:) Córa ma tylko trochę ciemniejsze (tyle, że na razie trzy kłaczki:) ) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Twoje lale wszystkie sa przesliczne :) Z mila checia ustawiam sie w kolejce :) hmm imie moze Ola :) Moja corcia zaczyna mowic to z Ola nie bedzie problemu :) A wloski mysle ,ze chcialabym loczki rude :):) Moja corcia ma rowniez kedziorki to by do siebie pasowaly :):) Zaciskamy kciuki :) Na takiego cukieraska waarto :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Twoje lalki są tak piękne, że chyba każdy chciałby taką mieć i cieszyć oczy! Zgłaszam się do losowania z nadzieją , że tym razem mi się poszczęści. Lala miałaby na imię Róża, a włosy widzę u niej brązowe, długie i kręcone.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękna lala :) Czy pasowałyby do niej rude loki? Myślę, że tak. Taka wielka burza loków... Imię? Ania - jak Ania z Zielonego Wzgórza :)

    Miłka
    http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Przepiękne są Twoje lale i anielinki:) Z przyjemnością wkompouję się w kolejkę:)
    A lali dałabym jej na imię Anastazja:) chciałabym aby włoski miała dłuuuugie, proste i brązowe:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Imię Alicja i fryzurka - warkocz koszyczek - nie wiem czy wiesz o co mi chodzi :D
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  81. Marzy mi się Tereska o długich, ciemnobrązowych, rozpuszczonych włosach, lekko kręconych :)
    Banerek na blog.sowiarnia.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zawsze podobało mi się imię Bernadeta, chociaż obawiałam się, że mała dziewczynka mogłaby sie czuć poszkodowana takim imieniem. Dla lalki jest w sam raz! Chętnie widziałabym ją w miedzianym kolorze na głowie, z burzą rozpuszczonych włosów.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Z radością biorę udział w zabawie!
    To Nula.
    Kolor włosów,fryzura tego nie zmieni:)
    Kobieta zmienną jest...

    Banerek wisi na
    http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja też dołączam, chciałabym brunetkę jak Anna z prostymi włoskami do ramion, ale nie kręcone tylko proste jak Anna ze spódniczką z koronką i białą bluzeczką i jakimś fajnym bolerkiem, kolory szary błękit i biały, chętnie getry w paseczki, taka może być trochę w marynarskim stylu z fajnym niebieskim beretem na głowie. A nazwałabym ją Leokadia :) baner na maluchypididy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Chciałabym lalkę brunetkę jak Anna z prostymi do ramion brązowymi włosami, w spódniczce falbaniastej z koronką np szarą, białą bluzeczką i niebieskim bolerkiem a nawet granatowym, z getrami w paski biało niebieskie i beretem- lalka w stylu marynarskim, i gdzieś z jakimś czerwonym dodatkiem np. kwiatkiem na czapce lub we włosach. Nazwałabym ją Leokadia :P baner na maluchypididy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj, co za piękne dzieła. Nie musisz mnie namawiać. Mam słabość do pięknych Anielic, a Twoje lale są cudne:) Ja nazwałabym ją Jaga, bo tak ma na imię moja córeczka. Moja Jaga ma kolor włosów jasny blond z delikatnymi pasemkami i uwielbia z boku pleść warkocza, więc o taką proszę:) Zapraszam przy okazji do siebie http://rozana-laweczka.blogspot.com/. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  87. O raju...ja gdzieś na szarym końcu widzę jestem :) Ale zapisuje się. A Matusia jest idealna, po prostu kocham warkocze :) może dlatego że sama mam mało włosów hi hi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Ślicznota! Staję do walki :D
    Na imię dam jej Vivienne, włoski długie, ciemnobrązowe, lekko pofalowane :)
    Jej, nie mogę się napatrzeć :)
    Pozdrawiam
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  89. ale candy!!!! cudowna lala, też ją chcę:-))) ustawiam się i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. tyle tu rączek wyciągniętych po lalę, że jakoś szanse maleja żeby wpadła w moje ręce, ale jesli już by to miała i chciała zrobić to widziałabym ją całkiem podobną do tej na zdjęciu, w paselowych kolorach, w kwiecistej sukience, w sweterku, w dziewczęcych bucikach, w skarpeteczkach z koronką, blond włosach rozpuszczonych lekko falowanych podtrzymywanych opaską z kwiatuszkiem, a w ręce miałaby koszyk piknikowy, i zabrałabym ją do parku na piknik, bo u mnie we wrześniu i w październiku jest ciepło i można piknikować. i posadziłabym ją pod drzewem na kocyku i tak byśmy sobie leżały i patrzyły w niebo, a niebo odbijało by się w jej błękitnych oczach...

    OdpowiedzUsuń
  91. a nazwałabym ją......Niezapominajką ..

    OdpowiedzUsuń
  92. Przyłączam się do zabawy jest taka piękna zresztą wszystkie twe lale są cudne - na imię dałabym Zuzanna tak jak moja wnuczka jedyna kochana oj jak ona by ją kochała - pomarzyc można prawda? włoski blond i podkręcane oj jak piękna a przy okazji zapraszam do mnie pozdrawiam ciepło i serdecznie Maria i wklejam banerek candów - cuda tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  93. Proponuję burzę jasnych loków, jak u Magdy Gessler. Imię? Gusia!
    Banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Proponuję Filomenę z ciemnymi włoskami spiętymi w wysoki koński ogon:-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja proponuję kopię mojej córki ,,, Brązowe afro i słodkie imię MALINA

    pozdrawiam, Ewa
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Staję chyba na samym koniuszku.... moja propozycja na imię dla lali- Marcelka z kolorkiem włosków ciemny blond delikatnie kręcone włoski,takie jakby włoski "spociuszki"
    Banerek wkrótce na pasku sie pojawi :)
    A laleczki są przecudowne...

    OdpowiedzUsuń
  97. Moja propozycja na imię dla lali- Marcelka a kolor włosków ciemny blond, leciutko kręcone- bardziej chyba pofalowane- takie jak czasami włoski "spociuszki" u dzieciaczków :)
    Cudaśne są Twoje lalunie....

    OdpowiedzUsuń
  98. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  99. Idealne imię dla lali to Marysia, w czekoladowych warkoczykach :)
    Skojarzyła mi się z moją młodszą siostrą - Marysią - w dniu I Komunii Św. A że dziś Dzień Siostry to tak jakoś o niej pomyślałam... ;)
    I tak marzę sobie, że moje drugie dzieciątko to będzie właśnie taka czekoladowowłosa Marysia... :)
    Udostępnione na fb jako Ania Małecka

    OdpowiedzUsuń
  100. O matko, gdzie ja byłam, że jeszcze w kolejce nie stoję...
    Ale już swój karygodny błąd naprawiam
    i w gigantycznej kolejce się ustawiam:)

    Imię dla lali to oczywiście...Ula, ponieważ jak byłam małą dziewczynką, to moja pierwsza wielka lala o jasnych włoskach miała tak właśnie na imię:)

    OdpowiedzUsuń
  101. no nie może mnie tu zabraknąć:) lale nazwałabym Natalia - chciałam nazwać tak córeczkę, ale mąż nie chciał:P a fryzurke to chciałabym blond loczki:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Już stoję jak można ni stać :-) Bannerek dodam wieczoram ;)
    Może mieć na imię Anetka :-)włosy długie blond falowane xD

    OdpowiedzUsuń
  103. dla mnia Ada z krotkimi wlosami do lini brody i grzyweczką :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  105. Ale fajowe te Twoje lale!
    Moja propozycja na imię to Mimi z blond włoskami zaplątanymi w dwa koczki-kręciołki za uszami.

    OdpowiedzUsuń
  106. witam serdecznie!!
    ale fajowe te Twoje lale!!
    moja propozycja na imię dla tej ślicznotki to Mimi z blond koczkami-kręciołkami po bokach, za uszami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Twoje lalki są cudne i bardzo bym chciała taką mieć u siebie na półce :)
    Marzy mi się rudowłosa Matylda.......z lokami oczywiście.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja się chętnie piszę na lalę :) Nazwałabym ją Laura, a włoski długie blond splecione w 1 kłosa tak żeby ten kłos był przerzucony przez ramię :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Alexandra z blond-loczkami mi się marzy dla wnusi od zawsze, kiedy tylko pierwszy raz zajrzałam na Twojego bloga. Laleczki słodkie :)
    banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Lala jako blondyneczka trafiłaby do mojej błękitnookiej chrześnicy Mirelki, więc pewnie miałaby na imię Milunia. Włoski musowo spięte w dwa kucyki, bo nasza pannica bardzo tego nie lubi a może przekonałaby się do spiętych włosków.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  111. No, cóż ustawię się mimo długaśnej kolejki, bo przecież bym sobie nie darowała,że się nie ustawiłam ;) Takie cuda... Nigdy nic mi się nie udało wylosować, może tym razem...
    A jakie imię - Marta. Takie piękne imię...
    Jaki kolor włosów i fryzura. Ojej, twoje lalki w każdym kolorze są piękne. Ale może cała masa jasnorudych loków, takich dość długich (uwielbiam rudzielców).

    Bannerek tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/

    I pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Dzień dobry :)
    Aaależ się długa kolejka ustawiła. I ja pragnę dołączyć, jeśli można.
    Banerek wrzucam oczywiście do siebie na bloga http://eldanii-temidiar.blogspot.com/
    Pierwsze imię jakie wogóle przychodzi mi do głowy to Candy :) typowe amerykańskie imię dla cukiereczka ;) Poza tym jednocześnie fajnie nawiązujące do okoliczności w jakich się narodziła.
    A słodką Candy wyobrażam sobie w długich włoskach złoty brąz zakręconych 'na lokówkę' - jak to laleczka.
    Dzięki wielkie za tak wspaniałą zabawę i możliwość udziału.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  113. O! wspaniałe lale :) Z przyjemnością wrzucę się do kapelusza magika :) Jeśli magik wyjmie mnie z kapelusza, to nazwałabym ją Klementyna i widziałabym ją z rudymi, kręconymi lokami :))
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Kornelka! Ja bym nazwała ją KORNELKA! Włoski ma bardzo ładne:)Z chęcią wezmę udział w zabawie:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja bym ją ochrzciła imieniem Pola,...a włoski rude, długie i kręcone
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  116. A ja uwielbiam jedną postać związaną z Chopinem, i tak bym ją nazwała: Delfina Potocka
    a włoski takie proste jak tutaj http://www.culture.pl/baza-muzyka-pelna-tresc/-/eo_event_asset_publisher/eAN5/content/wielkie-oszustwo

    OdpowiedzUsuń
  117. Jest piękna...chciałabym aby miała rude włosy a na imię Matylda :)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te piękne sierpniowe dni:)
    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  118. siostra bliźniaczka ma na imię Zosia , będzie to lala dla mojej córki , która ma na imię Martyna ale ostatnio mówię na nią "Zosia samosia"włosy blond i najlepiej kręcone , burza jak u mojej dziewczynki. POzdr

    OdpowiedzUsuń
  119. Kolejka długaśna jak zwykle po cudeńka u Ciebie. Dla mnie mogłaby być rudowłosa Estera lub Amelia z kruczymi lokami :) Banerek u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  120. przepiękna mmm :) jej siostrze nadałabym imię Merida i widziałabym ją w niesfornych rudych włosach :)

    http://szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Pierwsze imię jakie mi przyszło do głowy to Zosia. strasznie mi się podobają brązowe lekko falowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  122. lala jest śliczna....o wygranej pewnie mogę tylko pomarzyć, bo jest bardzo dużo chętnych, ale cóż, marzenia czasem się spełniają.
    Gdybym wygrała, chciała bym aby na imię miała Marysia. Tak na imię ma moja córeczka i wiadomo, że lala była by dla Niej. Na pewno chciała bym aby miała warkoczyki, bo uwielbiam Ja właśnie w takiej fryzurce. A kolor? Hm...ani za ciemne, ani za jasne, bo takie włoski ma moja Marysia.Możesz zobaczyć Ja na blogu, gdzie zapraszam w gościnę.

    OdpowiedzUsuń
  123. Mimo sporej kolejki, też przyłączam się do zabawy, ja bym tę prześliczną lale nazwała Zuzia, włoski blond, warkoczyki lub kucyki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. zgłaszam się :) może uda mi się wygrać lalę dla mojej chrześnicy
    na imię dałabym jej Charlotte, włosy miałaby jasne, blond - ponieważ taki kolor kojarzy mi się z aniołami, a fryzurę.. hmmm... długie i proste włosy, żeby moja chrześnica sama mogła robić jej kucyki, warkoczyki... :)
    agoooooosia@gmail.com
    udostępniłam na facebooku: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10201209682157592

    OdpowiedzUsuń
  125. Moim Marzeniem jest przytulić Kaję. Mieszka ona bardzo daleko i nie wiem czy jeszcze kiedyś przytulę ją osobiście. Ale zawsze będę pamiętać jej piękne kręcone jasne włosy z zaczesaną do góry i upiętą grzywką...isza z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  126. Mało brakowało, a przegapiłabym candy przez te wojaże.... moja musiałaby nazywać się Marlena, mieć długie, proste brązowe włosy, a dostałaby je moja najstarsza, na otarcie łez, bo właśnie rozstała się ze swoim ukochanym.....chlip...
    http://haft-tkanina-dzianina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Hania-dla mojej jeszcze nienarodzonej córeczki. Poród jest zaplanowany na 22 września :-) więc prezencik dla mojej gwiazdeczki. Włosy w kolorze czarnym, splecione w dwa warkocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  128. Piękna! Widzę ją oczami wyobraźni w rudych, kręconych włosach i pasuje mi do niej imię Klara :-). Ustawiam się w kolejce chętnych na to cudo, bo we mnie również drzemie mała dziewczynka i chętnie taką lalę poprzytulam :-D.

    Ściskam ciepło!

    Monika / Viva
    htp://made-by-viva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam się i ja :) Banerek już jest u mnie na http://www.plonacemotyle.blogspot.com/. Włosy - miedziane, lekko falowane, wycieniowane, do połowy pleców, przedziałek po skosie, grzywka, więcej na lewą stronę a na prawą trochę mniej i koniecznie motyl we włosach. A na imię jej Aniela - jak moja Babcia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Przecudna, przepiękna, fantastyczna, ustawiam się po nią w kolejce:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Blond włoski, takiej długości, tylko rozpuszczone, kwiatek we włosach - toż to jakbym moją Amelkę widziała ;)) Proponuję więc Amelkę :) I z wielką przyjemnością dołączam do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  132. Że ja się jeszcze nie zapisałam. Gapa! Wyciągam łapki po te cudo. Imię Vika, włosy brązowo- blond pasemka, proste- ale sobie wymyśliłam. Wymyśliłam, bo dla takiej zdolniachy jak ty to żaden problem.
    Banerek: vikawiterdesign.blogspot.com
    Pozdrawiam
    vika

    OdpowiedzUsuń
  133. Adelka, w włosach blond lekko kręconych:) byłaby prezentem dla mojej córeczki, bo właśnie zaczynamy dla niej lalki poszukiwać

    OdpowiedzUsuń
  134. Ojoj,... tyle osób się już wpisało, śliczna lala, a imię może Anielka, nic więcej zmieniać nie trzeba. Wpisuję się i czekam z niecierpliwością.
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100003243121665

    Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  135. Pewnie znów nic nie wygram, ale kto nie gra to wiadomo. Zgłaszam się więc do zabawy z ogromną nadzieją na wygranie lali dla mojej córki. Niech ma warkoczyki i niech nazywa się Izabela.
    pozdrawiam
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Chyba zdążyłam. Ja też chętnie się ustawię. Imię? Zosia... a fryzurka? Koniecznie warkocze i blondynka...

    OdpowiedzUsuń
  137. Przypomniałaś mi czasy dzieciństwa :) i moją piękną lalkę Zuzię - miała duszę, dużo dużo później dostałam swoją pierwszą Barbie - którą jak relikwię przechowuję w piwnicy w pudełku do dziś. W obawie, że zniszczą się jej piękne loki nie miałam odwagi się nią naprawdę bawić. A co do Twojej lali - ja dałabym jej na imię Lilka i włosami lekki brąz zaplecionymi w niedbały warkocz.

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja nadałabym jej imię Jagódka, o włosach spiętych w koszyczek :)
    Dopisuję się do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Ja Matylda,w rozwianych blond włosach:) Liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  140. chciałabym ją wygrać dla mojej córeczki :) miała by na imię Karolcia (jak moja córa) a włoski były by spięte w warkocz francuski z boku główki :)
    pozdrawiam ;)
    http://koronkowyogrodek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Witam serdecznie:) Ale się cieszę, że trafiłam do Ciebie, oczywiście zostaję na dłużej!
    Lala jest śliczna! Tak właśnie wyobrażałam sobie moją córeczkę (której nie mam, mam za to 2 cudownych synków) - w różowych, zwiewnych sukieneczkach z burzą kręconych blond loków:) Na imię miałaby Nell.
    Pozdrawiam z The Mouse House

    OdpowiedzUsuń
  142. Ja także się wpisuję, gdzieś po drodze uciekł mi post o twoim Candy :D lala cudna byłaby dla mojej siostrzenicy, dalibyśmy jej na imię Hania lub Kasia :D i moze w lekko falowanych włoskach blond jak moja Hanulka ma. Ach zaciskam kciuki na szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  143. Ruda, rozczochrana, zakręcona Cler :) Cudne te twoje lale !!! Pozdrawiam. S.

    OdpowiedzUsuń
  144. Piękne lalusie. Zapisuję się oczywiście. Lalusia o imieniu Marcysia. Blond loczki dlugie, związane w dwa kucyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  145. Kochana lala niech będzie Pipi, w rudej fryzurze, musi być najodważniejszą lalą...czar dziecięcych wspomnień niech w niej trwa :D.
    Trzymam kciuki, jak nie wiem co...

    OdpowiedzUsuń
  146. Moja lalka miała by na imię MIŁA , od mojego imienia . Miałaby ciemnobrązowe włosy , a może ombre - tak jak ja teraz .

    OdpowiedzUsuń
  147. Od zawsze uwielbiam Twoje lale więc nie może mnie tu zabraknąć...
    Będę marzyć.. marzyć o rudowłosej Catarinie ;-)))
    Może gdy będzie się nazywać tak jak ja to... zechce ze mną zamieszkać ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  148. Prześliczna lala - jak dla mnie Kasiula. I w warkoczykach prześlicznie wygląda. Zapisuję się więc :).

    OdpowiedzUsuń
  149. Och, marzy mi się taka lala :) Cudnie by było taką wygrać.
    Włoski powinna mieć do ramion, ciemnobrązowe, lekko wycieniowane, z przedziałkiem po lewej. A żeby personalizacja była pełniejsza, na imię jej daj Lusia (mama tak do mnie mówi) :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Och, marzy mi się taka lala :) Cudnie by było taką wygrać :)
    Ciemnobrązowe włoski powinny być do ramion, lekko wycieniowane, z przedziałkiem po lewej stronie. A żeby personalizacja była pełniejsza, daj jej na imię Lusia (mama tak na mnie mówi) :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Przepiękna jest!!!! a gdyby jeszcze miała ciut ciemniejsze włoski i na imię Julka to gwarantuję, ze znam taką jedna młodą damę, która chętnie by się z nią zaprzyjaźniła :) co ja gadam.. skakałaby pod sufit ze szczęścia !
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  152. Może tym razem mi szczęście dopisze. Mi się marzy czarnowłosa Madelaine. Z niebieskimi oczami i burzą loków. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Ustawiam się w kolejce, choć szanse niewielkie przy ponad setce komentarzy. Złą bym była na siebie gdybym nie zpróbowała. Do tego jak się Candy skończy będę na urlopie z daleka od netu i nie zobaczę wyników od razu... No nic.

    Ja bym lalkę nazwała Gabrysia i dała jej ciemne kręcone włoski - takie jak ma Majka lub Izabelle

    OdpowiedzUsuń
  154. Olka-polka pierwsze imię które przyszło mi na myśl jeżeli chodzi o lale, tak nazywam moją córcię, mój blond żywioł z lokami jak sprężynki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  155. Witaj, ustawiam się z ogromną chęcią i nadzieją w kolejce :) Przepiękna lala, jak wszystkie Twoje cudne dzieła :) Marzy mi się Iga z długimi do pasa blond włoskami (najchętniej proste blond z loczkami na końcach, bądź całe proste zaplecione w dwa warkocze).

    Pozdrawiam!!!
    www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. A ja bym nazwaja ja Keitlin :) A co do fryzurki to mysle, ze ciemy braz, do ramion + grzywka :) Teraz pozostaje mi tylko mocno za siebie trzymac kciuki :)
    pozdrawiam
    http://insidedreamhouse.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  157. Ha! Jak patrzę na tą lalę to od razu wiem, ze na imię ma Majka! A włosy ma długie proste, lekko roztrzepane i z grzywką! Pozdrawiam serdecznie i cuda tworzysz no cuda! Jestem zauroczona..

    OdpowiedzUsuń
  158. staję w kolejce, śliczna lala :) zapraszam również na moje candy:
    http://domowerobotki.blogspot.com/2013/08/ekspresowe-candy-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń
  159. Staję w kolejce może się uda :) Ja swoją laleczką nazwałabym Michasia i miałaby kręcone włosy w kolorze blond :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Ale gapa ze mnie, byłam pewna, że się już dawno na to cudne candy zapisałam... Ja bym chciała tę piękną lalę dla siebie i troszkę podobną do mnie, taka ze mnie egoistka :) A więc - Małgosia, blondynka, z grzywką i długim francuskim warkoczem :))) Banerek czym prędzej wklejam na moim blogu - http://kalliope-swiat-rownolegly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Witam serdecznie, właśnie odkryłam Twój blog-cudowne lale. Uwielbiam!!! Oj chciałabym mieć jedną z Twoich prac:). Na imię proponuję: Florentyna. Włosy cudownie kręcone, ciemny blond z lekko rozjaśnionymi końcówkami, pocieniowane. Pozdrawiam i dopisuję się do listy obserwatorów ;).

    OdpowiedzUsuń
  162. Długa kolejka, ale i tak w niej staję i z nadzieją czekam,że ta lala będzie moja. Wspaniały miałabym prezent dla córci na urodziny. Na imię miałaby Petronela. Włosy długie blond z grzywką i warkoczykami.

    OdpowiedzUsuń
  163. Chętnie zapisuję się na to cudo. Imię dla lali to Antosia, włoski bujne loki bez spinania:):)

    OdpowiedzUsuń
  164. chętnie zapisuję się na to piękne cudo. Imię dla lali moim zdaniem to Antosia. Włoski: bujne loki w kolorze brąz z opaską:):)

    OdpowiedzUsuń
  165. chętnie zapisuję się na to piękne cudo. Antosię widzę w pięknych brązowych lokach z opaską z kwiatuszkiem:):)

    OdpowiedzUsuń
  166. Też chcę ;-)
    lala - kręcone włoski, kolor obojętny,Aneczka !

    OdpowiedzUsuń
  167. Lala przecudna, chętnie przygarnę taką i gdyby los był dla mnie łaskawy miałaby na imię Beti :)Włoski - rudy blond warkoczyki, na końcu malutkie kwiatuszki, taki jak ten wpięty we włosach, tylko mniejsze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Nic dziwnego, że jest tyle chętnych - Twoje lale są przecudne! U mnie to by była Janinka. Tak miała na imię moja ukochana babcia, i tak bym nazwała swoją młodszą córcie (ale się pojawił młodszy synek :) Ale fryzurka by już na Twój gust, ale blond, bo cała trójka moich dzieciaków w anielskim wieku była bielutka :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Zapisuje sie i ja, mimo ze jest nas juz tyle . To moj pierwszy udzial w Candy . Przed momentem jedna z blogowiczek cudowna Ewa poinstuowala mnie jak to sie robi . Wiec kochana jestes pierwsza candowiczka na moim blogu . A co do wlosow - to te blad w warkoczykach to cala ja. Szczegolnie zima, gdy plote wlosy pod czapke idac na narty . Mieszkam w Norwegi wiec to moja codzienna fryzura. Pozdrawiam cieplo. Ania

    OdpowiedzUsuń
  170. ojej, Artillo poleciło Twojego bloga, i bardzo się cieszę, bo znalazłam piękne miejsce i piękne cuda. (:

    na swoją wołałabym Wilczek, cudna by była w blond zmierzwionym koczku na jedną stronę. hah, albo z grzywką i filetowymi końcówkami (;

    ale musiałaby lubić podróżować, a nie wiem, czy takie lale nie cierpią na chorobę lokomocyjną czy coś w tym stylu...

    banerek zamieszczam na Galerii Kota, z racji tego, że tam jednak najwięcej osób zagląda a warto aby i Ciebie odwiedzili! (:

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za uczynienie dnia piękniejszym! (:

    OdpowiedzUsuń
  171. I ja się jeszcze dopiszę, niezmiennie licząc na szczęście :) Chcielibyśmy Gabrysię z grubymi warkoczami z kręconych włosów albo z prostych jeśli kręcone są zbyt problematyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  172. Bunia :) pucołowata dziewczynka z pięknymi rudymi loczkami :)
    Wrzuciłam baner na fb Ewelina R.

    OdpowiedzUsuń
  173. Taką przepiękną lalkę nazwałabym Julią i zrobiłabym jej rozpuszczone blond włosy z grzywką :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Ja tą przepiękną lalę nazwałabym Julią i chciałabym, żeby miała blond włosy rozpuszczone z grzywką.

    OdpowiedzUsuń
  175. Ja nazwałabym tą lalę Julią i chciałabym, żeby miała rozpuszczone blond włosy z grzywką :)

    OdpowiedzUsuń
  176. Ja nazwałabym tą lalę Julią i chciałabym, żeby miała rozpuszczone blond włosy z grzywką :)

    OdpowiedzUsuń
  177. moja byłaby Pola...albo Tosia, zdecydowałabym, gdybym na Nią spojrzała "na żywo" a ta ze zdjęcia jest cudna i włoski są idealne ;-)Czekam z niecierpliwością na losowanie licząc na szczęście;-)

    OdpowiedzUsuń
  178. Zapisuję się z wielką chęcią. Dla mnie byłaby to Zosia- z długimi, prostymi rudymi włoskami. :)

    Banerek już na blogu http://design-my-home-and-garden.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  179. Zapisuję się. Dla mnie byłaby to Zosia z długimi, prostymi i rudymi włoskami :)
    Banerek już na blogu http://design-my-home-and-garden.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  180. U la la! Co za kolejka! To nie ogonek, a ogon! Z końca, początku nie widać.
    Przypomniało mi się, gdy robiłam klik na loteryjkę Twą, wiele rzeczy o tym co podwójne i drugi raz. A więc, że dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki, że nic dwa razy się nie zdarza, że... ale przecież jest takie piękne powiedzenie, że SZCZĘŚCIA chodzą parami:-) bo ja w pesymistyczną, oryginalną wersję tego powiedzenia NIE WIERZĘ:-) Więc skoro szczęścia chodzą parami, to może skoro udało mi się być tą wielką szczęściarą i wygrać u Ciebie moją, tak tak, MOJĄ BOSKĄ JEJ ANIELSKOŚĆ, to może i boską lalę los mi przypisze? Losie, to jak z tym będzie?? Mam już, Drogi Losie, upatrzoną taką jedną dziewczynką, dla której taka lala to by był prezent, że u la la!
    Życzę Ci Foggio wiele emocji przy losowaniu, wiele radości z tego ogonka, który ginie gdzieś za horyzontem anielskiego sklepu:-)
    Pozdrawiam ciepło z boskiej jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  181. :) Marzy mi się lala z kręconymi rudymi lub kasztanowymi włosami :)Co prawda do tego delikatnego stroju pasują bardziej włosy blond...i nie wiem czy stój też zmieniasz, bo jeśli nie to poproszę blond ale kręcone :) Dwa razy miałam kręcone włosy :) raz na komunie, ale całe szczęście, że delikatnie :) a drugi raz po maturze, kiedy to zrobienie trwałej było przejawem wyzwolenia się z rygorów szkolnych :0 niekoniecznie mi pasowała ta owca na głowie! Choć bardzo lubię u innych taką fryzurę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  182. Chętnie wezmę udział w zabawie!
    Wg mnie lala mogłaby mieć na imię Liliana, a włosy mogłaby mieć zwinięte z tyłu w koczek :)
    Bannerek widnieje tutaj: http://swiat-roccki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  183. Chętnie przyłączę się do zabawy, zawsze marzyłam o takiej lalce własnej roboty. Jest przepiękna, jak aniołek dlatego nazwałabym ją Nela. Włosy blond, mogą być warkoczyki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  184. Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Chciałabym aby ta piękna laleczka miała na imię Danutka- tak moja 4 letnia wnusia mówi na swoją ukochaną prababcię. Włosy ciemny kasztan , długie ,tak żeby można je był związać w koczek albo zapleść warkocz.
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  185. Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Chciałabym aby ta piękna laleczka miała na imię Danutka- tak moja 4 letnia wnusia mówi na swoją ukochaną prababcię. Włosy ciemny kasztan , długie ,tak żeby można je był związać w koczek albo zapleść warkocz.
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  186. A co tam pod koniec kolejki, ale warto dla takiej ślicznotki ja bym dała na imię BALBINA włosy w kolorze kasztanowym a fryzurka podobna jak u lalki Moniki ale zdecydowanie dłuższe korkociągi

    OdpowiedzUsuń
  187. Witaj! Śliczna ta lala!
    Imię, które jej bym nadała to Zuzia - a fryzurka to warkoczyki, takie jak są na zdjęciu, ale rude włoski.

    A czemu Zuzia i taki wygląd....bo przypomina mi moją szmacianą lalkę z dzieciństwa...której zawsze śpiewałam piosenkę: Zuzia lalka nie duża i na dodatek cała ze szmatek.... ;-) Oczywiście moja miała znacznie skromniejszą sukieniusię, ale bardzo miło ją wspominam.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  188. Przepiękna lalka i mnie skusiła, choć kolejka bardzo długa.
    Pomarzę z wielką nadzieją o Twoim wspaniałym prezencie.
    Wybrałabym Agnieszkę z długimi blond włosami, do czesania, z grzywką.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  189. Zapisuję się oczywiście, nadałabym jej imię Nela z blond loczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  190. witam:) Ale cudny Cukiereczek! chcę taką laleczkę! imię nadałabym jej Anielka, a włoski hmmm.... jasny brąz i spięte jak ta lala w różowym ubranku. (http://4.bp.blogspot.com/-UD6zI8iVuUY/Uhs_42mtQWI/AAAAAAAAEAM/JrmpNMdKSyg/s1600/28.JPG)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  191. I ja staję w kolejce, bo oprzeć się nie mogę :) Laleczkę nazwałabym Balbina i widzę ją z grubym blond warkoczem :)

    OdpowiedzUsuń
  192. Ustawiam się w kolejce po lalę. Nazwałabym ja Zuzia i chciałabym, żeby miała takie dwa piękne warkocze jak na zdjęciu.

    Banerek u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  193. Witam, jakie piękne wytworki :) Wiem, że każdy taką lalę chce na prezent dla dziecka, a ja bym chciała dla siebie taką Maję z dłuższymi jasnymi włoskami, z wielkim uśmiechem :) Zostaję tu na dłużej i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  194. O rany, ile tu ludzi! Ale nie ma się co dziwić. Ja dałabym lali na imię Jowita i chciałabym, by miała długie, kręcone rude włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  195. Gdyby lala miała być moja - miałaby włosy fioletowe i nosiłaby imię Milena ;) Ale inne pokolenie na lalę ma ochotę i marzy o Klementynce o długich prostych ciemnych włosach ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  196. Moja lala nazywałaby się Fruzia i miała brązowe loki ;) a.holka@op.pl pozdrawiam i umieszczam na FB jako Alicja Holka

    OdpowiedzUsuń
  197. Skoro Natasza ma mieć siostrę bliźniaczkę, to moja miałaby na imię Kalinka, a żeby nie były całkiem do siebie podobne, to poproszę "burzę" blond loków :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  198. i bym przegapila- co prawda szans nie mam zadnych wiec linkuje u siebie info i prosze nie licz mnie w glosach do losowania- niech ktos inny ma tym razem szczescie- a ja sie przypominam o mailika co by Twoje dziewczyny chcialy pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  199. Wcześniej nie widziałam tego candy?
    Szanse małe ale co tam może los będzie sprzyjał.
    Ta cudna lalunia wygląda jak moja 7-letnia bratanica Lenka!!!
    Muszę stanąć w szranki chcąc, nie chcąc ;D.
    Podziwiam Twoją precyzję, znów i zazdroszczę Twoim córeczkom ;).

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))