niedziela, 19 października 2014

Aniele mój....

Obudziła się we mnie głęboka potrzeba posiadania anioła... niby łatwe bo szyję je czasem, ale jednak to nie to samo... Chciałam by tego anioła stworzyły inne ręce ale specjalnie dla mnie.
Od dawna podziwiałam anioły Jagódki w Jagodowie...
Napisałam, poprosiłam, obgdałyśmy  i jest...
Dla mnie najpiękniejszy, najcudniejszy i cała reszta pozytywnych naj... na świecie...
Jest mój, znaczy mój i mojej rodziny, nasz opiekun...

Gdy pierwszy raz zobaczyłam zdjęcia to wierzcie poryczałam się ze wzruszenia...


I te wełniane skarpetki... zmarźlak ze mnie;-)) 


A w kieszeni cztery serducha, po jednym dla każdej z moich pociech;-) 



Zdjęcia są własością Jagódki.

I jest mój.. jeszcze nie wierzę.. co rusz jak na niego patrzę to się uśmiecham. Podbił serca całej mojej rodziny . Miejsce już ma, zrobimy zdjęcia własne po malowaniu ścian-)

20 komentarzy:

  1. Masz rację jest piękny a te oczy mają coś w sobie, coś wyjątkowego. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym się popłakała jak bym takiego anioła dostała ,jest przepiękny można na niego patrzeć ipatrzeć.
    pozdrawiam cieplutko iwierzę,że anioł będzie strzegł Twojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny i widać, że dobry z niego opiekun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, podbije serce każdego kto go ujrzy. :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Ja tez mam swoje anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się też wzruszyłam,jak przeczytałam, ze się popłakałaś, cieszę się bardzo że Ci się podoba, zawsze piszę, ze dla mnie największą nagrodą jest, kiedy mój , a właściwie nie mój, tylko Anioł, którego stworzę, jest na prawdę tej osoby u której znajduje swoje miejsce.Kiedy oboje przypadają sobie do serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, cudny!!! Niech dobrze pilnuje Waszą rodzinkę!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, a Twój wpis wzruszający !

    OdpowiedzUsuń
  9. anioł rzeczywiście cudny:) czy dostałaś moją wiadomość na fb? Pisałam do Ciebie 15 października.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jagodowe anioły są NIEZWYKŁE. Ten też. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łagodny, tajemniczy i taki... jesienny? "Jesienny" to przymiotnik, który mieści w sobie melancholię, nostalgię, spokojną radość, pewność jutra i dużo miłości. O!
    Na pewno będzie się Wami odpowiednio opiekował. Jestem pewna:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny!
    Ja też mam swoje anioły - wykonane przez Edytkę (Strzępki i okruchy), a ponieważ uwielbiam anioły, to może i u Jagódki zamówię?
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest i do tego tak starannie wykonany....

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo. Zaraz skoczę do Jagodowa zobaczyć inne .

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku Anioł jest piękny aż trudno się w nim nie zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam aniołe Jadódki i rzeczywiście są piękne.Ten Twój cudo !. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały! Zaraz pędzę do Jagody, bo nie znam jej prac.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny! Tak jak i Twoje prace, którymi się zachwycam! :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))