środa, 19 listopada 2014

Mieszkanie małej księżniczki!!!

Ktoś mi zaufał w kwestii budowy domu hehe, konkretniej namiotu tipi do pokoju małej Hani. Hania jak duża częśc dziewczynek kocha róż, który zgodnie z mamą przełamałyśmy nutą szarości.Królica Maja to nowa przyjaciólka, jest spora na 85 cm i zauważyliście jak sie troszke zaookrągliła tu i ówdzie? zgubiłam forme, tak w jaskini lwa przepadła więc zrobiłam odręczną i bardziej mi się podoba;-)  Wielkosc 120*120
Nie bede tu zaśmiecac, ale w zakładkach troche nowości, aniołki mimi i zwykłe,a  i lala sie znajdzie;-)














U nas śnieg!!!

19 komentarzy:

  1. śliczne tipi, królik też, a te podusie i korona:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita. Wszystko jest przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, śnieg!!! Moje dziecko dzisiaj z rana chciało iść szukać śniegu jak usłyszało w tv, że gdzieś spadł :)))
    Cudny zestaw stworzyłaś, róż i szarość to jest to :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory i super pomysł na zabawki dla malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Namiocik dla prawdziwej różowej królewny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Domek idealny dla każdej małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarosc i róz uwielbiam :)) przepieknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie , nic tylko się bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, myślę, że każda Dziewczynka o takim marzy:)
    Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne Tipi...sama bym chetnie tam sie wprowadzila ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.chciałabym identyczny zamówić dla mojej córci.Mam dwa pytanie-czy cenę i czy istnieje możliwość wysyłki za granicę a dokładnie do Anglii.proszę o kontakt na maila-Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście PAni Izabelo, prosze o kontakt na maila, bo ja nie wiem jak sie skontaktowac : anielskisklep@o2.pl

      Usuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))