sobota, 29 marca 2014

Czas gna..

W poniedziałek rano koduje w głowie, dziś poniedziałek a potem wszystko pędzi i już piątek;-)) Może to zasługa wiosny, tyle na głowie, brak wolnej chwili więc czas ucieka...
Cieszymy sie każdym ciepłym promieniem, choć u nas to ciepło nie bardzo odczuwalne, zimny przeciag;-) W zeszłym roku jadąc na komunię mojej Julci w połowie maja na jeziorach jeszcze w niekórych miejscach był lód, więc jest dobrze;-)
U mnei szyciowo, lalkowo i coraz częśćiej ubraniowo. Szycie ciuszków w prostych formach bardzo mi sie spodobało. Elwirka zaufała mi na tyle, że poprosiła o kilka rzeczy dla małej Zuzi;-)
Na pierwszy rzut płaszczyk zajęczy, forma nie co inna niż mojej Tusi, myślę, że "bezpieczniejsza';) Wierzch dizanina dresowa w środku tkanina bawełniana na całości.


Zdjęcie na moim modelu, w zamian za kinderkę zgodził sie zapozować;-)))

Zamówienia w tym modelu od 6miesięcy do 12 lat.

Wpadłam do pasmanterii po kawałek rzepa, a wydałam 30 zł na guziczki;)))


Truskawkowa sukienka;-)


Rozmiarówka 1-6 lat

I rzecz, która mi podoba sie najbardziej. Dwustroonna tuniczka - fartuszek, jak dla mnie bomba;-)) Po szalenych lodach, obracamy fartuszek i jeszcze śliczne i czyste dziecko idzie na spacer;-)

Rozmiarówka 1-6 lat

I alladynki - haremki z prognozą na rok przyszły, mankiety wywijane;-)

A teraz coś osobistego, skoro pokazałam publicznie synka w damskiej wersji płaszczyka to pochwalę sie swoja torebką;- Marzył mi sie worek typu hobo, duży i pojemny w dodatku niebieski albo pomarańczowo - rudy. Padło na niebieskości;-)
Podszewka w turkusowe groszki na baaaardzo ciemnej czekoladzie;-)
Z rozpędu uszyłam pokrowiec na parat, który zawsze ciagam ze sobą i obszyłąm mocno sfatygowany przez moje dzieci pasek;-)) 


Bo dla każdej kobiety najważniejsze jest wnętrze;-))



Miłej i słonecznej niedzieli życzę kochani!!

11 komentarzy:

  1. Jakie cudne ubranka;)Nieustająco jestem pod wrażeniem Twoich prac:) Mimo,ze rzadko piszę:) Pozdrwaiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubranka! Komlecik z uszami słodki, tak samo jak model :)) I sukienka dwustronna bomba! :) Torebka rewelacja, lubię takie przepastne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kolekcja:) Chyba pojawia nam się nowa, zdolna projektantka!!! Dzieci są najcudowniejszymi modelami i "nosicielami" naszej twórczości.
    Pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te wszystkie rzeczy. Ale najbardziej zachwycił mnie fartuszek. Po prostu bomba 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne ubranka,a te guziczki przeurocze,dawno nie odwiedziłąm żadnej pasmanterii...Torba jest mega,takie lubie :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow! Przepiękny ten zajączkowy płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż szkoda, że dziecko urosło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plaszczyk zajeczy jest PIEKNY!

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz z uszami u mnie wygrywa :-) Wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))