środa, 20 lutego 2013

Anioły, anioły...

Dziś pozanudzam Was zdjęciami. Sporo ostatnio pracowałam i mało spałam ale przesilenie wiosenne tak działa, że cierpię na bezsenność. Gorzej potem w dzień, oczka na zapałkach. Wiosno przybywaj;-) Zima już mnie mocno znudziła, powiem Wam szczerze że najbardziej mnie męczy ubieranie dzieciaków do szkoły, na podwórko .... ciągłe lokalizowanie rękawiczek, ciepłych skarpet a potem suszenie wszystkiego.. .. grrrr..
Farba do włosów czeka już miesiąc na położenie, ale ciągle natchnienia brak, pod czapką i tak nie widać;-) tak wiem, marudzę , więc już wklejam zdjęcia, będzie pastelowo i wiosennie;-)
Renia moja kochana dba o to bym miała zajęcie,  obdarowuje swoich bliskich moimi aniołami przy każdej okazji. Poprosiła mnie o uszycie dwóch identycznych dla znajomych bliźniaczek. 
Piękny batyst znowu doczekał sie użycia. Jest wspaniałą tkaniną, komponuje się z większością kolorów, tylko uważaj i nie pruj bo dziury zostają;-) Wiem coś o tym!


A tutaj anielinka chrzcielna , ma jeszcze serduszko ale nie załapało się do zdjęcia bo takie smutne, Renia obiecała mu koralikowy haft;-)
Tera dumam nad czwartą anieliną... ma być "przaśna" cokolwiek to znaczy;-)



Ale to już było;-) Tak zgadza się, ale w woli przypomnienia i z inna fryzurką;-)
Parka biało - różowa dla Kasi.

I jeszcze wersja koronkowa;-)

 I troszkę młodzieżowa;-) Dla Pyśki na osiemnastkę;-)



No to na tyle;-))) Uciekam a Was ściskam mocno!!!


91 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, ale Anielinki bliźniaczki są po prostu cudne!! :) podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrąc na nie te mi sie podobają, ale chyba najbardziej ich sukienki;-)) zaopatrzyłam sie już w większą ilość tej tkaniny i lato przybywaj!!!

      Usuń
  2. Ach te groszki , same takich *kiecek* byśmy nie założyły :)
    ale one wyglądają w nich obłędnie:0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ambitny plan na szycie dla siebie mam;-)) Moze bez falbanek ale na pewno w groszki;-)))

      Usuń
  3. Jak zwykle piekne, kazda jedna a blizniaczki urocze;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te bliżniaczki..początkowo myślałam ze to odbicie lustrzane...trzymaj się i nie daj się Zimie...wiosna już idzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dotrze przez te śneigi!!!

      Usuń
  5. ehh nie mogę już na nie patrzeć, po prostu jestem chora, że takiego nie mam! Po prostu je kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te Twoje anielice i mogłabym je oglądać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff to całe szczęście, bo z każdym moim postem myślę, znowu to samo....

      Usuń
  7. o Matko jakie cudne one wszystkie !!!! I te włosy :-) i te ciuszki :-) miód!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Twojej kraftującej Pani nic nie przebije, Śni mi się po nocach!!

      Usuń
  8. Alez modne te Twoje dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne mi tyle:)Tyle to piękności naszyłaś i te włosy jak ja bym chciała mieć takie warkoczyska:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no , no mi oczywiście bliźniaczki najbardziej się podobają, wiadomo dla czego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywista oczywistość!!! Buziaki

      Usuń
  11. Piękne! I tyle po prostu powiem - piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam ciepło;-)))

      Usuń
  13. patrzeć ...podziwiać ...zachwycać się ..uwielbiam :) fantastyczny talent , przeurocze prace , niezwykłe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden talent, szycie po linii;-))) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Śliczne anielice, podziwiam Twoje umiejętności do tworzenia tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej;-)) Nie mniej dziękuję i pozdrawiam ANeta

      Usuń
  15. No cuda, CUDA !!!!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje anielice, dzisiaj ta w wersji młodzieżowej bardzo mnie urzekla :D
    A na zimę i brak wiosny ja też u siebie narzekam....

    OdpowiedzUsuń
  17. Hihi
    ta przaśność mnie tak zamotała, że nie mogłam i poszukałam definicji:

    2. «prosty, surowy, naturalny»
    3. «świadczący o zacofaniu cywilizacyjnym, o kulturalnym i umysłowym ubóstwie»

    Ja bym zrobiła (wg tych definicji) taką lalę w lnie, ziemistej bawełnie, z rozpuszczonymi włosami ... albo taką mega luźną z niczym nie skojarzoną ... jakąś nimfę polną w zwiewnej, lekko układającej się sukience, taką ukochana Pana Tadeusza z wiankiem na głowie ...

    Anielica w koronkach jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhmm a ja myśłałam o takiej krasnej z rumieńcami, pasiastym fartuchu i białych skarpetkach;-))) Dziekuję;-)

      Usuń
  18. Ale wysyp pięknych Aniołków u Ciebie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)
    PS. Zima większość z nas już męczy, ale do wiosny już całkiem blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie piękne jak zawsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj możesz mnie tak zanudzać codziennie:)Lale cudowne!!!Choć bym siedziała nad maszyną rok,pięć niedziel i dwa dni w życiu bym takiej nie uszyła:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna że poradziłabyś w krótszym czasie piękniejszym efektem, nie mniej taki komplement od ciebie to dla mnie ogromna nagroda;-)))

      Usuń
  21. bliźniaczki sa fantastyczne a razem wyglądają już w ogóle ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne lale :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet nie wiecie kochana ile dla mnie znaczą Wasze komentarze!

      Usuń
  23. Oglądać i wzdychać! Pięknie. Te grochy szare są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne damy , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się napatrzeć takie one wszystkie ładne. Szkoda że ja nie mam osiemnastki, ani chrztu, ani bliźniąt...:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bliźniaczki rules!!! Te grochy na szarym tle - cudo.
    A dla rozrywki zapraszam na mój mini-konkurs: http://jocart-pracownia.blogspot.com/2013/02/co-to-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie są piękne, oczywiście kropki porywają :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie są fantastyczne! A młodzieżowa aż kipi energią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, znaczy sie trafiłam ;-))

      Usuń
  29. Śliczne anielinki :) Ubranka urocze, te szaro-groszkowe sukieneczki z różowymi sweterkami są przecudne! wspaniałe poąłczenie, no i jak zawsze perfekcyjne dopieszczenie wszystkich drobiazgów! Młodzieżówka też super! Patrzę i wzdycham... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach, te bliźniaczki w groszkowych sukienkach to moje faworytki. Śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przaśna to chyba... taka... wiejska trochę... może ja na ludowo ubierzesz albo wianek na głowę??
    Wszystkie jak zawsze piękne... ale mnie ta Pysiowa (może ze względu na rajtki w kropeczki) urzekła
    Pozdrawiam cieplutko ;-)))
    Kiedyś... ehh kiedyś też będę taką miała ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki istnieje zamysł, lny nie podokończane, surowo i z kolorem!

      Usuń
  32. Bliźniaczki nie do odróżnienia! :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściśle wg instrukcji zamawiającej!

      Usuń
  33. Pięknie i anielsko!!!kolorystyczne połączenie extra.

    OdpowiedzUsuń
  34. jak zwykle zachwycajace!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko kochana zaraz piszę maila!!!

      Usuń
  35. Ta koronkowa to moja faworytka - normalnie zakochałam się ...ale to może na wiosnę ? byłoby akurat :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Blondynki piękne, a szary batyst cudowny! U mnie cierpliwie czeka na wykorzystanie, ale napatrzeć się na niego nie mogę;) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Każda piękna, a ja dałam mojej na imię Basia.
    A gdzie można nabyć takie krzesełko dla anielinki?
    Pozdrawiam wszystkie Anielinki i Twórcę...

    OdpowiedzUsuń
  38. przecudowne wszystkie lale! I wszystkie kolory takie piękne pastelowe-uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudowne wszystkie lale! i te kolory pastelowe-ach i och-uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. To ja nawet nie zauwazylam ze takie pieknosci wszyscy widzieli a ja nie :(
    Piekny subtelny wiosenny uroczy wysyp Twoich Anielic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uciekam nigdzie, więc zdąrzysz na pewno;-)

      Usuń
  41. Śliczne ! Uwielbiam ich falbaniaste sukienusie i oczywiście kolanówki i sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękności tu zaprezentowałaś, bliźniaczki urocze, jak to wszystkie bliźniaczki:) I różowości lubię bardzo,bardzo. Każda ma sobie coś, można oglądać bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  43. same śliczności! bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  44. Super, zę sie Wam podobaja;-)) Będę działać nadal w takim razie!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))