sobota, 2 marca 2013

Torby... znowu...

Pisze te posty ostatnio z zadziwiajacą częstotliwością, ale dziś muszę bo moje dwie córki już mi głowę drugi dzień suszą, że ich w poprzednim poście nie było. Więc dziś toreb moich córek ciąg dalszy, ostatni chyba;-) Choć może pojawić się torba chłopięca, nie wykluczam bo Bartek namiętnie podbiera siostrom do zabawy;-)

Dla Nataszki, zwanej domowo Tusią, oczywiście obowiązkowy róż (jedynie moje dziecko, które lubi ten kolor) i pastele;-)) Schemat podobny do Oliwkowej, bez udziwnień, zamków i regulacji..
Jest troszkę mniejsza od pozostałych, ale Natka nie ma jeszcze sześciu lat;-)

Julia chciała w fioletach, ale niestety w domu końcówka, a ze dziecie czekać na nową dostawę nie chciało, wybrała czerwony w serducha...
Tkanina ma jeden minusik, trochę farbuje w praniu, (wiem bo prałam),  ale na szczęście absorbentki rozwiązują ten problem...



Wszystkie torebki mają żabiuszcze - wiosenne breloki od cioci Kingi.

Mam jeszcze zdjęcia torby robótkowej, która szyłam dla Bożenki, zdjęcia naturalnie od właścicielki;-)


Na koniec troszkę królików, nie wychodzą mi zbyt rewelacyjnie, ale się staram;-)))


No to uciekam, moje córy z pozdrowieniami. Syn śpi!

63 komentarze:

  1. Te dzieci to mają szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz;-))) Hi hi, bo wiesz dużo ich..!!

      Usuń
  2. A tak z czystej ciekawości- ile mogłaby kosztować taka torba, jak ta pierwsza? ^^
    A króliczki właśnie rewelacyjnie wychodzą, słodziutkie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na maila;-) Pozdrawiam Aneta

      Usuń
  3. Zajęce są! Śliczne! A córeczki i ich torebeczki bombowe. Wielki podziw, że przy tak wesołej i, jak widać ze śmiejących się oczek, zapewne żywej gromadce dajesz radę szyć takie piękne rzeczy w tych ilościach i jeszcze masz czas tak regularnie umieszczać posty! :) Wiosnaaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne torebki a modelki cudne buziaczki takie slodko radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne torebki i urocze króliczki ech..

    pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje córy :))))

    piękne torby i królisie :)))
    cuda cuda potrafisz :)

    pozdrawiam ciepło bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Torby są fantastyczne :) i super pomysł z serduchowymi portmonetkami :)
    Króliczki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konieczność, gubią portfele błyskawiczne.

      Usuń
  8. Przepiękne torby :) Ta ostatnia służąca jako organizer idealna. A króliczki są urocze i mają przepiękne kolory ubranek.
    Pozdrawiam ciebie i twoje słodkie córeczki
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te Twoje córy :) Torby świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te torby....i ta robótkowa rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczynki jak malowanie torby, swietne, a ta ostatnia moje marzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szycie banalnie proste! Do maszyny kochana!!! Ale chyba juz wiem co na następne candy!!!

      Usuń
    2. hehe no to ja juz sie pisze :D nie no chyba nie podołam jeszcze takiemu wyzwaniu ale moze kiedys a jak nie to na 100% zamowie u ciebie :)

      Usuń
  12. Cudne, widać że zadowolone :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj,
    pięknie szyjesz, lubię bardzo zaglądać na Twojego bloga, bo zawsze podziwiam lale, jakie szyjesz :)

    Torebusie dla dziewczyn na prawdę śliczne, szczególnie ta różowa, pastelowa :)
    A jeśli chodzi o króliczki, to mają piękne ubranka, tylko te uszka wyglądają troszkę na takie splaszczone. Może byłoby im ładniej np. w bereciku pod kolor ubranka ?

    Ja szyję z berecikami królisie, już podaję linka :
    http://www.pani-motylkowa.blogspot.co.uk/2012/11/pan-krolik.html

    Pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie w moich progach;-) Zajączki szyłam już kilka razy z beretkami, ale takie było zamówienie, bardzo dziękuję za wskazówki!

      Usuń
  14. Śliczne torby i śliczne króliki. Ale najbardziej mnie zachwyciły te buziaki z ostatniego zdjęcia. Jakie są między nimi różnice wieku? My mamy trójeczkę, ale w pięcioletnich odstępach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Torby super najbardziej mi sie podoba ta pierwszau Tusi. Nie wspomne o tym przyborniku na szycia.Bardzo przydatny.A króliki nie narzekaj bo sa bardzo dobre-lepsze od moich widzę po szyciu.A dziewczynki sliczne.Jak ty sobie kobieto radzisz znajdując jeszcze tyle czasu na szycie tych cudności.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam szyć dla nich, to bardzo dzielnie zajmują sie Bartkiem, zęby mi po maszynie nie biegał!

      Usuń
  16. Świetne torby, a zające piękne!
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach jak lubię tu zaglądać :) tak tu uroczo :) piękne prace tworzysz i córunie śliczniutkie i słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torby fantastyczne- uwielbiam właśnie taki krój. Proste a tak bardzo urokliwe. Dobór tkanin, wzorów i dodatków- robisz to idealnie.
    Króliki super, bardzo ładne.
    Pannice śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dumam nad swoją, bo się uparłam w końcu uszyć!

      Usuń
  19. Pracowicie tu u Ciebie:) Piękne Twoje modeleczki:) Torby również ładne:) Zajączki obłędne:)
    Pozdrawiam niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tusi torba jest naj naj:)no i ta na robótki
    Co do królików to ja za bardzo się nie znam ale uszy jakoś dziwnie leża,chyba:/
    Ściskam dziewczyny:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne torebki :) Wszystkie córy masz bardzo gustowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tarby są superaśnie, fajnie, że masz dla kogo szyc takie drobiazgi. A królisie całkiem fajne, zajrzyj do mnie na: www.pretty-toys.blogsopt.com, ja króliczkom zrobiłam kazde uszko osobno, tak chyba lepiej wygladają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja znam Twoje króliki i sa boskie, w zeszłym roku próbowałam tak i było w miarę, teraz po prostu musiałabym przysiąść nad nimi mocniej a czasu nie chcą mi nigdzie sprzedać;-))

      Usuń
  23. śliczne cudeńka :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  24. Torby są świetne:) a króliczki urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie dzieła piękne , ale bez wątpienia Córcie wyszły Ci najlepiej! Zazdroszczę dziewczynek , a dziewczynkom takiej zdolnej mamy.
    Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, moje pociechy to nasz osobisty cud!

      Usuń
  26. Śliczny blog i rzeczy które tworzysz:)Na pewno zostanę u ciebie na dłużej:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi niezmiernie miło kochana!

      Usuń
  27. Nie wiem, co podziwiać córeczki czy torby. Fajnie, że masz taki oddział mobilizacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Torby piękne wszystkie!!!A córeczki prawdziwe modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kreatywna córka to skarb ..a trzy no to już prawdziwe bogactwo , ależ Ty masz dobrze :) Torby wyszły jak spod igły , ta różowa jest najbliższa memu sercu ...ściskam mocno :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Torby rewelacyjne, a króliczki bardzo słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne torby,króliczki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle piękności na raz nie wiem od czego zacząć, śliczne Córunie:) też mam trzy:)) torby rewelacyjne , pomysł z portfelami na wstążeczkach świetny , a torba robótkowa cudowna:) Króliki boskie,mnie nie wychodzą wcale chociaż też się staram:(
    pozdrawiam serdecznie całą Rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie się najbardziej podoba ta patchworkowa różowa ;) Sama bym pewnie takiej nie nosiła, ale Twojej córci pasuje wspaniale! Świetne masz dzieciaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach jak pięknie...
    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebki super - takie kolorowe, a modelki jakie fantastyczne :) Nie wiem co ty masz do tych króliczków, bo jak dla mnie są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anetko, czy Twoje dzieci to z gatunku aniołków, czy to raczej łobuziaki? Bo mają takie chochliki w oczach jakby myślały o psotach;)) Ależ tam musisz mieć gwar:))
    A torebki świetne, pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Torba dla Bożenki cudna, podziwiałam już u niej. Króliki słodkie !

    OdpowiedzUsuń
  38. Torby łał , każda ma to coś w sobie ;)
    A *królajce* takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A te córy gryza pazury, piękne zdjęcie :) aj i dziś wszystko piękne widzę słoneczko u was zagościło. Mnie te paczlorkowe tkanin ki to na kolana powalają, wiec torebeczki to dla mnie numer jeden :)Pozdrawiam cie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziekuje za obserwację.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sliczne te torby a zajączki szczególnie zielone - bo lubię zielony - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Te torby są świetne.
    Ja wciąż się boję za takie "cosie" zabrać.
    Córeczki prześliczne, na pewno podobne do mamusi:)
    Króliczki też cudne oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie Ty piękne rzeczy tworzysz, podziwiam i nadziwić się nie mogę, wszystko prześliczne :-) I jeszcze podziwiam Cię, że przy tak wspaniałej gromadce dzieci znajdujesz czas na szycie, przypuszczam że jesteś niesamowicie zorganizowaną osobą :-)
    A czy mogłabyś mi choć odrobinę przybliżyć (jako początkującej posiadaczce maszyny do szycia i wciąż zastanawiającej się jak coś uszyć) jak uszyć taką robótkową torbę? Jest rewelacyjna. A jeszcze głowię się nad tym, jak uszyć pojemnik na zabawki. Myślę, że to podonie jak taką torbę, tylko bez kieszonek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie wysłać linka z podpowiedzią;-)))

      Usuń
    2. Dziękuję, będę wdzięczna :-)

      Usuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))