wtorek, 16 kwietnia 2013

Wiosenne candy;-)))

Jestem, żyję i pracuję i dziękuje za miłe maile i komentarze. Nie ma nowych postów bo póki co prace powtórkowe. Dodatkowo wiosna, która w końcu zapukała do drzwi angażuje nas podwórkowo, choć śniegu jeszcze u nas w lesie w kolano, a na jeziorach gruba warstwa lodu ( wg amerykańskiego meteorologa będziemy  w maju  w klapkach po lodzie chodzić) to cieszymy się każdym ciepłym promykiem a dzieciaki w końcu mogą do woli wyszaleć się na dworze;-)
Więc ogłaszam wiosenne candy. 
Anielinka szuka ciepłego domku. Zasady powszechnie znane, jednak podobnie jak ostatnio zostanie obserwatorem nie jest warunkiem. 
Zapraszam do zabawy! Zapisy do 19 maja !


208 komentarzy:

  1. No to ja się ustawiam pierwsza w kolejce ;)
    I cieszę się, że wszystko u Ciebie dobrze - już się trochę martwiłam, bo nie dostałam odpowiedzi na ostatniego maila, ale skoro jesteś zapracowana, to wszystko jasne :)
    Przy okazji - Twoja bransoletka już prawie gotowa, koraliki czekają na poskładanie, ale obawiam się, że wcześniej jak w weekend niestety też nie dam rady... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Anielica. Z wielką chęcią zapisuję się na Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówią, że pierwszy nigdy nie wygrywa ale... kto wie... może akurat...
    Ustawiam się w kolejce...
    Cieplutkie - wiosenne pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pierwsza ? :)) Zapisuję się i liczę na szczęście :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się z przyjemnością, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie bylabym soba gdybym i ja sie nie ustawila w kolejce, a aniol z dobrą aurą by mi sie przydal jak nic bo od kiedy jestem w ciazy czyli od ponad 6 m-cy ciagle jestem chora juz mi brakuje checi do zycia, teraz mam taka angine goraczke i dreszcze ze nikomu nie zycze... moze Pani anielinka przyniesie wiecej zdrowia i optymizmu... byle do lipca
    pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ciepły domek! :) U mnie wczoraj było 23 st.C w cieniu, także Wiosna już przyszła i lada moment pożegnasz się z tym śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ świetnie ubrana Anielica :-) Modnie i z klasa :-) A sukienka - obłędna, sama bym taką chciała mieć :-) No i Anielicę też bym chciała mieć, zatem zapisuję sie do rosnącej kolejeczki i jednoczesnie zapraszam na candy u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ śliczna ta anielica,mam w domku Panią Wiosnę więc razem byłoby im raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ,raz mi się udało wygrać taka cudną anielinkę u Ciebie , to może nie będę pazerna choć ta też jest piękna :)
    Ale z przyjemnością ogłoszę Twoje candy na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna :D przysiadła by sobie u mnie na półeczce i nikomu bm nie oddała :D
    I znalazła by ciepełko zwłaszcza w moim sercu :D
    Pozdrawiam.... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej ona ma sweterek taki jak sobie dzisiaj kupiłam. I ta sukienka...Może uda mi się ją wygrać i otoczyć ciepełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o Twojej lali :) Z wielką przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anielica cudna w każdym detalu. Podziwiam Twoje prace więc nie mogę przejść obojętnie obok Twojego candy :) U mnie w domku cieplutko nawet jeśli aura na zewnątrz na to nie wskazuje :) a to dzięki kominkowi z kamienia i grubym drewnianym balom ... lepszego ciepełka nie mogłam sobie wymarzyć wiec Anielicy byłoby u mnie bardzo przytulnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowna! Co prawda nie wiem czy mogę wziąć udział, ale jeśli tak to zapisuję się rękami i nogami, chociaż nie wiem czy będzie mi pisane tyle szczęścia, żeby mieć w domu dwie cudowne Anielinki. ;)
    w każdym razie banerek ląduje na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anielka jak zwykle piękna :) Przypomina mi chrześnicę :D To chyba przez te złociste włosy.
    Pozdrawiam ciepło
    Edyta (asagao@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, ja bym dla niej znalazła cieplutki pokoik u pewnej 9 latki, która w maju przystępuje do Pierwszej Komunii:). Ustawiam się ja też:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach!!! Jaka cudna!!! Więc i ja grzecznie staję w kolejce. Może mi się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  19. Och dzięki, jeszcze raz dzięki za możliwość zapisania się do zabawy ;)
    Jak na razie szczęście w losowaniach mnie omija, ale myślę że po urodzinach wszystko się zmieni podobno po 40 już z górki hihi a mi już nie mało brakuje, koleżanki córki mówią że to już *starość* a druga mi mówi "niech się pani nie przejmuje nie *starczość*" i bądź tu pogodny i ...
    Pozdrawiam balerinka.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczna! piękna i wspaniała to ja tez do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest piękna i byłaby wspaniałym prezentem na moje urodziny :) Maj to cudowny miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydałaby się blondyneczka do pary, dlatego ustawiam siew kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje Anieliny są prześliczne, więc nie przejdę obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja spróbuje ponownie :) bo warto ...

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mogę sobie odmówic)))))piekna jak wszystkie twoje prace Anetko))

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mogę sobie odmowic)))piekna jak wszystkie Twoje prace Anetko))

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, nie mogę sobie odmówić:) Piękna jest!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłabym osobą okropnie zachłanną stając w kolejce, gdyż jedna z Twoich cudnych anielinek zdobi już mój dom, ale chętnie zawieszę u siebie na blogu banerek. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznoście! U mnie jest cieplutko i przytulnie, więc będzie jej dobrze :o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział :)
    obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. jest idealna, oczywiscie walczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przesliczna, wiec i ja...chce...:)
    dorota23.dm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna!!! Też ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna!!! Ustawiam się w kolejce i tak po cichutku mam nadzieję że się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna!!! Ustawiam sie w kolejce i po cichutku mam nadzieję że się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja już mam jedną ale w parze zawsze raźniej ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też, ja też, zapisuję się :)
    http://mojehokuspokus.blogspot.com/
    Pozdrwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak to się mówi - Anielinek nigdy dość - staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też koniecznie się dopisuję. Sama chętnie bym taką groszkową sukienkę założyła, choć chyba już wiek nie ten na groszki :) Więc może choć aniołek, śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj
    Ja też ustawiam się kolejny raz w kolejce:)Może tym razem szczęście mi dopisze;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale dużo chętnych, powiększę tę liczbę. Może tym razem się uda. A nawet jeśli nie to chociaż na blogu będę miała śliczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się, może teraz się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo chciałabym mieć uszytego anioła tylko mojego:-)towarzyszył by mi w pracowni i przynosił natchnienie.pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. moze teraz sie uda:) zapisuje sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapraszamy przepiękną Anielinkę do nas.
    Serdecznego ciepła jej nie zabraknie :o)

    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam:)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje Anielinki są cudne, jedną już mam ale dobrego nigdy nie za dużo, więc staję w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest rewelacyjna i z miłą chęcią zabiorę ją do siebie :) W gronie lal i Aniołków szydełkowych odnajdzie się bez problemu :)
    Pozdrawiam gorąco
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne są Twoje anioły:) Próbuję szczęścia po raz kolejny:) Może kiedyś mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Aniołów nigdy za mało... i obstawiłabym nimi wszystko dookoła by chroniły nas od złego... by uśmiech dawały...
    Piękna jest! I z przyjemnością biorę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. staję w kolejce :) wszytskie arunki spełnione
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też staję w kolejeczce :) może uda mi się :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ cudna. I jak tu się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja jeszcze nie mam:) . Jest cudna, więc staję z nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękne tu masz rzeczy! Ja też się ustawiam ;-))
    I również zapraszam na Candy do mnie na bloga ;-))

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna:-) Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kolejny raz spróbuję swojego szczęścia u Ciebie:) może tym razem uśmiechnie się ono do mnie?:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    ps. Anielinka jest prześliczna!!! a w takiej sukience to sama z chęcią bym chodziła:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jest mi bardzo miło dołączyć do zabawy.Jedna Anielinka siedzi już na moim kominku ale od przybytku głowa ponoć nie boli :-D

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeśli wylosuję Anielinkę, to dam jej na imię Anetka i zaprzyjaźni się z moją Anielinką Basią i będzie bardzo szczęśliwa.
    Odkąd mój pies Ruduś dostał w prezencie towarzystwo Browara są niesamowicie szczęśliwi... dowody fotograficzne na moim blogu.
    Pozdrawiam wiosennie wszystkie Anielinki i ich Mamę:-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jaka piękna Anielinka!
    Ustawię się w kolejce i przy okazji zaproszę do siebie na candy :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  62. oj nie może mnie tu zabraknąć:) to nie zachłanność tylko miłość do Twoich dzieł:) a anielinka przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Piękne są Twoje anielinki!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się w kolejce po te anielskie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudna Anielinka , znajdzie się dla niej u mnie pierzynka :)))
    buziaki i słoneczka
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja również spróbuję swojego szczęścia :)
    Może tym razem mi się uda ;)
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością wskakuję do kolejki :) Śliczna Anielinka :)

    OdpowiedzUsuń
  68. o i ja taka piękność chcę :)Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Już taka kolejka ! Ale stanę potulnie na końcu, nie mogę sobie odmówić szansy wygrania takiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też chcę, chętnie przygarnę taką anielicę:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Oczywiście zgłaszam się do Candy, bo ta Anielka tak pięknie Pani wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdobyła moje serce jak tylko na nią spojrzałam :), chętnie zaprzyjaźniłabym się z nią bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  73. piękna anielinka...staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  74. Puk, puk pukam po aniołka:) Proszę o wygranie cego cuda. Pozdrowienia i jeśli masz ochote to wstąp na moje candy- jeszcze kilka dni

    OdpowiedzUsuń
  75. Chyba się nie opublikowało moje zgłoszenie.Jakby co prosze usunąć:) Jednocześnie zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  76. Z mila checia ustawiam sie w kolejce :):) Piekna anielinka :):)

    OdpowiedzUsuń
  77. i ja ustawiam się w kolejce sylwia161077@gmail.com
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Anielinek nigdy dość :) A ta stylem tak pięnie pasowałaby do mojej Malutkiej ;) Przydałaby mi się dodatkowa anielska moc - nie ukrywam ;)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. długa już kolejeczka jak zawsze ale ustawię sie i ja :)
    http://martynkowo2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Jestem nowa, wpisuję się ochoczo, bo Anielica jest cuuudna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Oczywiście jak zawsze śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  82. piękna jest!! Twoje Anielce potrafią cieszyć!! i pocieszać... :))
    ale wiadomo mi przecież, ja w kolejce nie mogę się ustawić ;)

    buziaki♥
    aha! banerek wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale literówka mnie się zdarzyła :( ANIELICE ma przecież być!! i przepraszam Wszystkie Anielice...

      Usuń
  83. Mój domek jest baaardzo cieplutki, na pewno będzie jej u mnie dobrze :) Zapisuję się i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ależ kolejka!
    Ustawiam się grzecznie na końcu z nadzieją na uśmiech losu.
    Pozdrawiam Beata

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Napatrzeć się nie mogę na te Twoje anioły, więc i ja się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. ustawię sie i ja po śliczną anielicę :-)
    info o zabawia na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  87. witam,
    ależ cudo.. szczęściem wielkim byłoby wygrać.. :) spora konkurencja tutaj już.. ;) jednakowoż szczęścia spróbuję.. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  88. Zjadło mi komentarz...
    Jest przepiękna i do tego ma groszki! Uwielbiam groszki, zawsze mnie dziwnie wzruszają:)
    Ustawiam się w kolejce i trzymam za siebie kciuki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  89. Lala przesliczna, wiec z checia sie na takie Candy zapisze :) Choc sama szyje czasami lale, to jednak uwazam ze lalki innych dziewczat, maja w sobie troche ich duszy i dlatego roznia sie od moich,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Chętnie przygarnę tą lalę ^^ zapewnię jej aromatyczną herbatkę z ciasteczkami, cieplutkie miejsce do spania i mnóstwo ciekawych zajęć ^^
    zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Z przyjemnością przytulę tę ślicznotkę! Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Z przyjemnością wezmę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękna Anielinka! Z chęcią bym ją przygarnęła by mi mogła towarzyszyć na co dzień.:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)Lala prześliczna! ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. ja to marzę o takiej anielicy :) z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Z przyjemnością staje w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja też bardzo chętnie przygarnę, a moja córcia jeszcze chętniej i link na stronie maluchypididy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Witaj.
    Ja bardzo chętnie przygarnę tą cudowną anielicę pod swój daszek;)
    Dom jest właśnie w trakcie zakupu,
    więc szukam miłego Anioła, który otoczyłby go opieką...
    Staję zatem w kolejce,
    kciuki zaciskam i cierpliwie czekam.
    Pozdrawiam.

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudo !!! Ustawie sie w kolejce, jako pierwsza w drugiej setce. Zakochalam sie wrecz.

    OdpowiedzUsuń
  100. Jak zwykle u ciebie tłumy,ale wcale się nie dziwię takie cudo.
    Podziwiam Twoje prace,dopracowane w każdym szczególe! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Ile chętnych!!! No ale może, może... się uda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  102. Tyle chętnych!!! No ale może, może się uda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  103. Witaj.
    Ja również ustawię się w kolejce po takie cudo :)
    Trafiłam tu z deccorii i spodobało mi się :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. "nad głowami anioł leci od tej pory komuś w życiu będzie znacznie lepiej"
    Kto wie, może to właśnie mi się przytrafi;-)

    piękne te Twoje anielinki i nie tylko...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Konkurencja ogromna,ale może mi się uda.Warto próbować!pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  106. marzę, żeby mnie się przytrafiła.... :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja rowniez ustawiam sie w kolejce po ta sliczna Anielinke;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  108. Ustawiam się w kolejce śliczności...ale by pięknie u mnie wyglądała. Buziaki Kochana...

    OdpowiedzUsuń
  109. To ja się zapisuję - dobrych Aniołów w domu nigdy za wiele :-)

    OdpowiedzUsuń
  110. Ale piękna, i sukienka w kropki... Jasne, że ustawiam się w kolejce! Anielicy nie mam w domku ani jednej, a ta jest idealna! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  111. zglaszam sie banerek ustawiony i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  112. Piękna, ... tak się zapatrzyłam, że zupełnie straciłam głowę, zapisuje się i cierpliwie czekam. Pozdrawiam Małgorzata

    banerek tutaj: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003243121665

    OdpowiedzUsuń
  113. Piękna, tak się zapatrzyłam, że straciłam głowę, zapisuję się i cierpliwie czeka. Pozdrawiam Małgorzata :)

    Banerek tutaj: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003243121665

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórzył mi się komentarz, z tego zapatrzenia wpisałam się dwa razy,...

      Usuń
  114. Taka ślicznotka szuka ciepłego domku? Serdecznie zapraszam do mojego :))
    Pozdrawiam cieplutko!
    karola112@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Taka ślicznotka szuka ciepłego domku? Serdecznie zapraszam do mojego :))
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina.
    karola112@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. To i ja stanę w kolejce z nadzieją na odrobinę szczęścia w losowaniu. Anielinka znajdzie u mnie przytulny kącik.
    pozdrawiam serdecznie Marzena

    OdpowiedzUsuń
  117. Kolejka już długa, ale zapisać się muszę. Cieszę się, że tu trafiłam, bo Twoje prace są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  118. Ech... no i co? No ja nie potrafię się nie zapisać...
    Chętnie przytulę jeszcze trochę Twojej cudnej energii... :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Piękna, słodka, z klasą, brak mi słów i podziwu dla pani pracy, pozdrawiam i zazdroszczę talentu
    iwona_j_k@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękna, słodka, z klasą, brak mi słów i podziwu dla pani pracy, pozdrawiam i zazdroszczę talentu
    iwona_j_k@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Zapisuję się z przyjemnością i mocno trzymam kciuki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Toż to małe dzieło sztuki :))) Z chęcią spróbuję swojego szczęścia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  123. Obserwuję i jeśli można,to ustawiam się w kolejce :)
    zycienamisiowo@gmail.com
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ustawiam się w kolejce, anielinka piękna!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  125. Oj piękna ,i ja się dopisze;))

    OdpowiedzUsuń
  126. "zasady powszechnie znane..."? mam umieścić u siebie baner? pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  127. Banerek zaraz u siebie podwieszę a obserwatorem jestem, bo jak tu do Ciebie nie zaglądać regularnie?? nie da się! Tak więc proszę o zapisanie mnie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  128. chyba wreszcie wiem, jak "to" się robi! a aniołku się zakochałam, jesteś cudotwórczynią.
    doklejam się na: http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  129. Jakoś nie wierzę, że mi się poszczęści w takim tłumie chętnych, ale... kto nie próbuje, ten nie wygrywa :) Obserwuję i banerek wkleiłam na blogu http://kalliope-swiat-rownolegly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Wiary mało we mnie, że jakiś anioł :-) będzie nade mną czuwał i wylosujesz mnie:-), ale jednak ogonkuję na - chwilowym oczywiście - końcu:-) Mój osobisty anioł wyczerpuje się na moje zdrowienie od kilku lat więc może niech dalej lepie się tym zajmuje:-) ale, ale ... nigdy nie zaszkodzi pokusić się o szczęście i dodatkową opiekę taaaak anielskiego anioła jak Twój:-) Przepiękne rzeczy ... nie! przepiękne zjawiska nadprzyrodzone - to odpowiednie słowa - tworzysz:-) Bajkowe, magiczne, lekkie, rozmarzone. Udaję się na dalsze buszowanie po zakątkach anielskich. Pozdrawiam ciepło. A jeśli masz ochotę zapraszam do siebie: strzepki-okruchy.blogspot.com na candy, sztuk 2:-) Czekoladowo - szalowe oraz zaczytane po uszy:-) Pozdrawiam jeszcze raz i lecę pomiędzy Twe anioły:-)

    OdpowiedzUsuń
  131. Nasz cieply domek ze swiezo upieczona roczna Jubilatka chetnie przyjmie Twojego Aniolka w swoje skrome progi :D :D :D

    o rany mialam sie pozniej zglosic bo brakowalo mi czasu a tu prawie bym przegapila :P

    OdpowiedzUsuń
  132. Każdy dom powinien mieć swojego Anioła, mój jeszcze nie ma więc liczę na ciebie ;o)

    Pozdrawiam i zapraszam od czasu do czasu do siebie.

    Pozdrawiam
    Ania

    http://sweetdreamsanddots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Ach, jak ja bym chciała jednego Twojego Anioła !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  134. Piękny aniołek, w sam raz dla mojej małej "diabliczki" :) zgłaszam się - emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  135. ja tez staje w kolejce po takie cudo... ale tyle chetnych ze marne szanse na wygrana:-( piekne dziela tworzysz:-) bajkiemilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Kolejny już raz próbuję, bo żal byłoby się nie zapisać. Cuda tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  137. Nie ma możliwości aby się nie zapisać gdy takie cuda można dostać :) a banerek tutaj: art-odpoczynek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Piękna anielica. Może szczęście usmiechnie się do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. Uwielbiam tildowe anielice , więc nie sposób nie zgłosić się na tak świetne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Kolejna dłuuuuuuugaśna, ale chętnie się dołączę.

    Zapraszam na Rozdawajkę w moim wirtualnym świecie.

    http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/2013/04/pierwsza-rozdawajka.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  141. Kolejka dłuuuuuuugaśna, ale chętnie i ja się w niej ustawię.

    Zapraszam na Rozdawajkę w moim wirtualnym świecie.
    http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/2013/04/pierwsza-rozdawajka.html

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  142. śliczna kolejka :) - zapisuję się koniecznie. Panna śliczna.
    Zapraszam Ciebie na moje Candy :D

    OdpowiedzUsuń
  143. Piękna :) ustawiam się w kolejce.
    http://majulkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  144. Ustawiam sie w kolejce koniecznie :-) Śliczna jest. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  145. Jest śliczna!
    Z chęcią zgłaszam się bo kto wie?
    Być może raz w życiu mi się poszczęści i to cudo trafi do mnie.
    O czym ja marzę...
    Tak czy owak banerek znajduje się na blogu Niebieska-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Z chęcią dołączę do tej długaśnej kolejki, i już nawet wiem, kogo bym nią obdarowała :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  147. Wow jest wspaniała! Moje dziewczynki bardzo chętnie się nią zaopiekują stajemy więc wszyscy w kolejce i z niecierpliwością czekamy na losowanie.
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  148. Och, cudna... Nie można od niej oczu oderwać.. Staję grzecznie w kolejce i czekam na losowanie.. :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  149. beautiful ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  150. jeeeeeej, jaka cudna sukienka w grochy ♥
    24 maja mam imieniny, więc zapraszam z tej okazji anielinkę w moje skromne progi :)))

    OdpowiedzUsuń
  151. Uwielbiam Twoje Anielice - a zestawienie różu i szarości jest ostatnio moim ulubionym. Bardzo bym chciała by zawitała do mnie ta śliczność. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  152. Chciałabym wygrać...dałabym anioła małej dziewczynce, która poznałaby ją z Panem Królikiem, Moim Misiem i Psem Spero.

    nagatta@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Chciałabym wygrać...dałabym anioła małej dziewczynce, która poznałaby ją z Panem Królikiem, Moim Misiem i Psem Spero.

    nagatta@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Zapisuję się koniecznie. W prawdzie nie mam szczęścia w Twoich candy, ale próbować nie zaszkodzi. Może kiedyś się uda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Oj spróbuję kolejny raz, te anieliczki Twoje są takie piękne!!!Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  156. Zapisuje się w kolejce. Piękna anielica.

    OdpowiedzUsuń
  157. Zgłaszam się!!! Czy mogę posłodzić sobie nią herbatę? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  158. Uwielbiam takie rzeczy gdyż mają duszę. Choć chętnych nie brakuje więc i ja spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  159. Ojejku, ona jest przepiękna! Jak tylko ją ujrzałam wprost zaniemówiłam! I ta szara sukieneczka i ubranko, a podkolanóweczki! Po prostu ach! Ostatnio powolutku, to powolutku, lecz przemieniam nieco moje małe wnętrze dodając mu kolorów, i to własnie takich, które na pewno by się jej spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  160. Wspaniała anielica! Oczyma wyobraźni widzę ją już w mojej pracowni - może tym razem szczęście dopisze ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  161. prześliczna Anielica, piękna, dopracowana i w ogóle... cudo! Oczywiście że się zgłaszam po nią :) chętnie dołączę do obserwatorów, a banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy" na moim blogu :)
    pozdrawiam cieplutko!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. Z miłą chęcią zapiszę się :) Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  163. Ja również się zapisuję! Takie anielinka od dawna mi się marzy ;)
    www.Kateclay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  164. Piękna anielica, chętnie wezmę udział w zabawie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  165. Cudna anielica :).

    Zapisy kończą się w dniu moich urodzin. Mam wielką nadzieje, że data ta przyniesie mi szczęście w losowaniu :).

    Mam tylko małą prośbę :).
    W razie szczęścia w losowaniu poprosiłabym Cię o poczekanie na mnie :). Niedługo wyjeżdżam na wakacje i wrócę dopiero 2 czerwca.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  166. .... marzenia...
    siedzą cichutko w moim ♥
    nocą spacerują razem z gwiazdami
    każdego ranka chowam je...w sobie i czekam...
    czasem wyglądają... szarymi oczami...
    przynoszą uśmiech i nadzieję
    radość wiecznego dziecka...
    Twoje Anielice zawsze są moim marzeniem ♥
    pozdrawiam
    d.

    OdpowiedzUsuń
  167. Wciągnijcie zdeczka brzuszki moje Panie, niechże i ja się wcisnę ociupinkę:) Ta kruszyna w kropki bardzo mi się podoba:). Pozdrawiam zręczne palce które ją stworzyły:)

    OdpowiedzUsuń
  168. Anielica cudna i perfekcyjnie uszyta... może mi się w końcu poszczęści i będzie moim prezentem urodzinowym? Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  169. Z przyjemnością spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  170. śliczne arycdzieło! chciałabym je wygrać!

    pearlspaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  171. zapisuje sie do tej gigantycznej kolejki, trafilam tutaj przypadkiem od Ani z Brzeziny i jestem pod wielkim wrazeniem pieknych rzeczy, jakie robisz wlasnorecznie!!! bardzo gratuluje Ci takiego talentu i cierpliwosci...- fantastyczne!!!
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
  172. piękna! ustawiam się w kolejce
    ksia76@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. Dotarłam na koniec kolejki,o mały włos,a przegapiłabym taką szansę!Ustawiam się w kolejce z bijącym sercem,a może tym razem się uda...:)

    OdpowiedzUsuń
  174. specjalnie założyłam konto google żeby stanąć w kolejce. piękna anielica.
    ksia76@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. Cudne, przepiękne Twoje anioły! Zapisuję się w kolejeczce po Twoje Piękności! Gratuluję wielkiego talentu! Pozdrawiam serdecznie magialekanto-madzia

    OdpowiedzUsuń
  176. uielbiam Twoje lale, więc jak nadarza się okazja zdobycia jednej z nich... grzech nie skorzystać :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  177. Anielinka wspaniała i z przyjemnością sobie o niej pomarzę.
    Choć kolejka bardzo długa się ustawiła; trudno będzie :):)
    Podziwiam to co robisz, zaglądam od czasu do czasu.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  178. Urocza, aż chciałoby się ją mieć:)))

    OdpowiedzUsuń
  179. Zapisuję się również pomimo tak długiej kolejki. Żal byłoby nie skorzystać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  180. Piękna cudowna Anielina! Może u mnie by zagościła?
    Próbuję więc swojego szczęścia :)!
    I zapraszam oczywiście do mnie http://monczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  181. Oczywiście staję w kolejce po cudownego anioła.
    Mam nadzieję, ze szczęście mi dopisze.
    www.skradzionechwile.blogspot.com
    megi1011@op.pl

    Pozdrawiam cieplutko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  182. Ja też zapisuję się po cukiereczki!
    www.modeliner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  183. Zapisuje się do już długiej kolejki i zapraszam na moje candy. Do wygrania poszewka w róże i lniane woreczki na różnośći. ZAPRASZAM
    iwonahat@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  184. Zapisuje się i zapraszam na moje candy! Do wygrania poszewka w róże i woreczki iwonahat.blogspot.com. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  185. Strasznie dużo chętnych, więc pewnie szczęśliwy los mnie nie zauważy... Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  186. Moja córeczka jak zobaczyła Aniołka zaczeła "śpiewać" :-) (ma 16-mcy)
    Pozdrawiam, chętnych sporo, życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  187. Śliczna ta anielica:)chętnie się nią zaopiekuję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  188. Śliczna ta anielica:)chętnie się nią zaopiekuję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  189. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://reniartmess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  190. Sliczny aniołek chętnie bym się nim zaopiekowała wraz z moimi córeczkami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  191. Przecudowny anioł- z pożądaniem ustawiam się w tej dłuuugiej kolejce, z nadzieją, że to właśnie do mnie ten anioł przyleci. A tak prywatnie- wierzę w anioły, doświadczyłam w swojej codzienności ich zbawiennej obecności. Anioły zamienione w ludzi... Pozdrawiam cieplutko, życząc Tobie i wszystkim "kolejkowiczom" powodzenia i wiary w anioły- nie tylko te niebiańskie, ale przede wszystkim w te, zamienione w ludzi :)
    Banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  192. Po takie śliczności !!!!!!!!!!!! Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  193. Bardzo piękny anioł! Naprawdę chcesz wziąć udział w losowaniu swoim skarbie
    Banner po prawej stronie mojego Bułgarów
    http://dashuska2.blogspot.ru/
    Witam z Rosji!

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))