niedziela, 11 marca 2012

Nowe .. nowsze... najnowsze ;-))

Kochane zaskakujecie mnie waszymi pomysłami na stylizacje aniołków, ale dzięki temu sie rozwiajam ;-)) to wymyślam nową fryzurkę, to nowy "model sukienki" hahah, człowiek uczy się całe życie.
Dziś jeszcze zdjęcia bukieciku, który zrobiła dla mnie Sylwia, jest wyjątkowy na bardzo ważny dla mnie dzień. Jeszcze raz dziękuję ci Sylwuniu i liczę że niedługo będziemy gościć na twoim blogu ;-))
Na koniec poduszki na kanapę, trzeba ja było troszkę rozjaśnić więc w sobotnie popołudnie powstały dwie! Ciąg dalszy na pewno nastąpi ;-))















2 komentarze:

  1. W Twoich aniołach zachwyca mnie dopracowany każdy szczegół, każdy element. A ten kok ho ho - sama chciałabym się tak czesać ;) Aga pod poprzednim postem skomentowała, że sama chciałaby mieć takie stroje - ja też :D I te butki jeszcze? Może szpilki zrób któremuś - jestem ciekawa jakby to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że też masz blogga, ale już wiem i będę tutaj częstym gościem:)))) pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))