piątek, 22 czerwca 2012

Dajmy sobie spokój z retro;-)))

Moje dzieciaki siedzą  nosami przyklejonymi do drzwi tarasowych i czarują pogodę... Mamy w planie pojechać jutro kilka kilometrów dalej nad jezioro na biwak pod namiot.. Czekają na to bardzo, a tutaj pogoda robi nam wyjątkowe złośliwości... pada i pada.... Mam nadzieję, że do jutra przestanie, nie mogę patrzeć na ich smutne buźki, nawet ulubione lody  czekoladowe  nie są w stanie poprawić im nastroju;-((
A na warsztacie króliczki, poduszki i anielinki, te ostatnie na razie jeszcze w rozsypce;-))

 Moje córcie nazwały ich Kaj i Milenka;-)) Powiem Wam, ze te króliki to ulubione szyjątka mojego męża, oczywiście kibicuje mi w pracy  aniołami, ale uważa, że te zajce są najfajniejsze;-)))
 Wielkość 67 cm...
 A to inspirowany pracami Illoki kwiatek - podusia.
Moja ulubiona sąsiadka miała wczoraj imieniny więc jej zaniosłyśmy kwiatuszek;-)))
 Julia wybiera się jutro na urodziny do kolegów z klasy - bliźniaków. Mamy w zwyczaju przygotowywać prezenty samodzielnie, a ściślej mama wykonuje wg wskazówek dzieci. Było to niemałym wyzwaniem, pierwszy raz był to prezent dla chłopców, dla dziewczynek jakoś mi łatwiej to idzie. Wskazówki były dwie - rakiety kosmiczne i samochody sportowe... Powstały podusie, czy sie spodobaja zobaczymy;-))
Ja kiedy Julia była w szkole przygotowałam tkaninę z grafiką prezentowaną niżej. Gdy Julia wróciła pokazałam jej to z błyskiem w oku, taka byłam z siebie dumna, a moje dziecko rzekło cyt: "Mamo , może dajmy sobie spokój  z retro..." 
No to dajmy sobie spokój...;-)))

A to zdobycz od armaniego, musiałam sie pochwalić tak mi się podoba. Cena zabójcza 1 zł;-)))


27 komentarzy:

  1. Ja nie mieszkam blisko, ale jak będę się tam wybierała dam znać - natomiast na allegro można kupić dużo ikeowych tkanin :)

    Armani BEZCENNY, dałabym Wam cudna pogodę, ale u nas też nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się mamo dowiedziałaś ;)
    Podusie świetne, na pewno się spodobają, a zdobycz bezcenna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. same sliczności zrobiłaś, para królików the best!!!
    a tej zdobyczy od Armaniego to zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko, ja mieszkam w miarę blisko Ikei, napisz na maila czego potrzebujesz :) Przy okazji przesliczne królisie i podusie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, byłam w Ikei wczoraj ... Kupiłam dzbanek, latarenkę i odkłaczacze, które kupuję zawsze w ilościach hurtowych...

    OdpowiedzUsuń
  6. ... i oczywiście boskie szyjątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mieszkam prawie że w ikei haha bo mam zaledwie 5min jazdy autem jak coś to chętnie ci pomogę tylko daj znać.Mieli ostatnio piękne materiały:)Cudna parka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. za szybko klik zrobiłam i nie dopisałam że torebka piękna no i nieźle kosztowała hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne króliczki.Szkoda że ja nie jestem twoją sąsiadką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry sąsiad to podstawa;-)))
      p.s Też żałuję;-)))

      Usuń
  10. Te retro bardziej mi się podobają ale wiadomo:młodzież ma tu więcej do powiedzenia:)
    Króliczki fantastyczne a torebeczka mmmm...słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,torebeczka ostała skrzętnie podprowadzona przez najstarszą córcię bo jest akuratna, jak mówi;-)))

      Usuń
  11. Poduszki przepiękne, nie ma mowy żeby się nie spodobały. Króliki w groszkowych ubrankach są tak śliczne, aż dech zapiera, chciałoby się utulić. Podusia kwiatkowa też ładna, lubię je:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem dlaczego mąż kibicuje Ci przy królikach , bo mi one też najbardziej u Ciebie podobają . Anioły są bardzo ładne , ale przy królikach może masz lżejszą rękę :) , myślę że to jest tak że lepiej Ci sie je szyje . Może być tak że wiele ludzi szyje wg. tego samego schematu ,ale wychodzi inaczej . Twoje króliki mają coś czego innym brak , mają takie spojżenie . Nie wiem jak to określić , są po prostu Twoje .

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra podusie ,na pewno się chłopcom spodobają :)Zające są sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Króliki boskie,groszki urocze:)))Poduszki są rewelacyjne,ta z rakietą jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to wszystko piękne,życzymy pięknej pogody i udanego biwaku, my tez dziś pod namiotkiem planujemy nocleg. Ściskam cieplutko Kinga

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam wolę Twoje anielice :) ale rozumiem, że mężczyźnie trudniej przyznać, że lalki są super ;))) Bardzo podobają mi się poduchy dla bliźniaków i kwiatek dla sąsiadki. Zdobyczna torebka przecudna :) Mam nadzieję, że pogoda pozwoli Wam w końcu na biwak :))) Miłego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliczki śliczniaste :) , torebka odjazdowa i ta cena.....
    A co do retro , dzieci widzą to inaczej , ale i tak poduchy ładne :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  18. same cudeńka !!!! zapraszam do siebie ♥ http://beatabeti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tworzysz piękne anioły, ale króliczki i poduchy też są rewelacyjne. Chciałam uszyć taką poduszkę - kwiatka, ale nigdzie nie znalazłam wskazówek. Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  20. mam nadzieję, że pogoda dopisała, u mnie było cieplutko i słonecznie, piękne wytwory, wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zajączki boskie ja też zbieram się aby uszyć takiego ,ale coś nie mogę się zebrać .Dziękuję za odwiedziny .

    OdpowiedzUsuń
  22. Króliczki superaśne a zdobycz fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne króliczki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))