niedziela, 24 czerwca 2012

Przyjaźń połączona pasja ...

Niedawno tutaj w blogowym świecie poznałam Anię i jej cudowny świat... Zakochałam sie w jej dziełach, napisałam maila i tak  zaczeła sie nasza znajomość. Ania (http://annakrucko.blogspot.com) to cudowna osoba, a w jej dziełach czuć serce i ciepło. Już niedługo stanę się posiadaczką takiego oto dzieła.. Musiałam sie pochwalić, tak bardzo jestem szczęśliwa, ot jak widać w każdej kobiecie tkwi malutka dziewczynka, którą trzeba czasem porozpuszczać-))).
Jeszcze raz bardzo C dziękuję Aniu.
p.s. Zdjęcia są autorstwa Ani.




25 komentarzy:

  1. Śliczna Anielinka a wózek przeuroczy , macie dziewczyny zdolności :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jakież to piękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności... :) aż brakuje słów.

    Przy okazji zapraszam na moje pierwsze Candy - http://jdarkhandmade.blogspot.com/2012/06/wa-i-candy.html

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj farciara, piękny wózeczek i urokliwy prezent. A wszystkie e-meile do mnie dotarły, i odpisywałam, ale nie wiem czemu ty nie masz mojej poczty, bo u mnie są jako wysłane wiadomości. Jak odczytasz to sprawdź może spam, może tam wszystko jest co nie dotarło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne,oj cudowne i anielinka i wózeczek !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny wózeczek!!!!!
    oczu nie mogę oderwać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, tak ładnie wykończone.

    OdpowiedzUsuń
  8. anielica jest piękna i ta sukienka w groszki i wózek niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam mokre oczy... Taki dla Aniołka dodatek, takie zdjęcia... Takie cudo!
    Mi też jak ani zapiera dech...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie:)Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe, prześliczne cudeńka, po prostu brak mi superlatyw.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności - widać, że z sercem zrobione :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. dostałam od Ciebie zaproszenie na FB, ale niestety nie mogę znaleźć strony. Gdybyś mnie polubiła, tzn Twoja strona moją stronę to będzie mi łatwiej. Albo podaj jak nazywa się Twój fanpage to wyszukam z ręki na FB. Ja nie mam konta jako osoba prywatna, więc jako ja nie mogę Cię polubić ale jako kobieta majsterkująca blog - mogę :)
    Wybacz, że komentarz nie na temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polubiłam pracodawcę - pracownia foggi, ale nie wiem, czy Twój profil nie jest jako osoba prywatna, dlatego nie będę mogła polubić :( Chyba....

      Usuń
  14. Anielinka cudna, i wozeczek taki uroczy.....:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie ze na tym swiecie sa ludzie ktorzy inspiruja, dodaja skrzydel i ciesza oko:))
    pozdrawiam
    ps. truskawka jest mega piekna:))) szkoda ze czasu nie mam bo bym chetnie ja uszyla:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to urocze ;-) Trafiłam tu przez przypadek i rozgoszczę się na stałe ;-)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))