wtorek, 19 czerwca 2012

Mamuś.... wrzuć na bloga;-)))

Uszyłam truskawki z wykroju tildy, chciałam zrobić zdjęcie, żeby wysłać, momentalnie obok mnie znalzła się najmłodsza córcia oferując pomoc;-)) Jak większość dzieci uwielbia pozować. Zdjęcie zrobione, wysłane, a Natka siada wieczorem do komputera, otwiera mój laptop  i mówi: mamuś wrzuć moje zdjęcie na bloga!! No to wrzucam  zdjęcie słodkich truskawek  w rozmiarze xl ;-)))
Aniolki nadal pozostają jednak moimi ulubionymi szyjatkami, powstało kilka podobnych do już publikowanych, więc żeby was nie zanudzać, anioł, który poleciał do Kanady na zakończenie szkoły jednej panny;-))) 




33 komentarze:

  1. Cudne dorodne truskawki a córcia jaka operatywna hehe:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne obie jedna przez drugą:O)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna, przydalaby sie jeszcze ta czarna czapeczka...zapomnialam jak sie nazywa;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapeczka jest, ale zdjecie robione na szybko i zapomniałam dodać;-)))

      Usuń
    2. A widzisz, ta dbalosc o szczegoly u Ciebie jest cudowna:))

      Usuń
  4. Ale słodkie truskawy! Anioł jak zwykle śliczny, ale ten żywy najcudniejszy !!! Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na powitalne Candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Modelka urocza,truskawy wyglądają na smakowite.
    Anioł jak zwykle śliczny,na pewno będzie się podobał.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki rewelacyjne a anioł jak zawsze cudny:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie czuje się znudzona i z chęcią podziwiam twoje anioły,są przecudowne!!!
    Może i ja uszyje sobie taką truskaweczkę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności i modelka i truskaweczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Meeega truskawki, ale słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko! Jakie truskawki, mniam mogłabym się w nią wgryźć dosłownie cała;) Boskie, boskie, boskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jacie jak truchawa :)
    pozdaarwiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  12. :) świetna:) a byłaś już u mnie? bo chyba dalej nie wiesz że coś miłego Cię spotkało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój synek chciałby się pobawić z Twoją córcią ,,..chciałbym się pobawić z tą moją przyjaciółką..,,;)
    Tak mówi na dziewczynki! ;)A truskawkami to jest zachwycony bo to truskawkowy chłopak, uwielbia wszystko truskawkowe! ;) Oczywiście ja też jestem zachwycona no i fajnie, że rośnie nowa duszyczkowa bloggerka! ;)
    Buziaki dla Ciebie i Przyjaciółki mojego synka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no taka truskawa to jest coś :) cudna jest
    a aniołek jak zwykle uroczy i tak bardzo pozytywny

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie truskawy i przedsiębiorcza córeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych truskaweczek najslodsza Twoja coreczka:):):) Anielinka piekna!:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mądra dziewczynka, wie, co dobre i ładne:)) a co do mojej anielinki, pisałam o niej na maila, czekam cierpliwie na koniec czerwca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale truskawy :)) Córeczka ślicznie pozuje ,a anielinka cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Truskawki fantastyczne:) JAk w końcu zasiąde do maszyny to pewnie jedną taką zrobię...Anioł nietuzinkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ALE MEGA TRUSKAWA!!! Cudne - dzieciaki są do zjedzenia, a potem rosną i rosną i okres przejściowy to czkawka, i co było potem nie wiem ;)))
    Ale mała jest w takim cudnym wieku, że zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i tutaj mnie masz... ja codzień myślę co to będzie dalej....

      Usuń
  21. Fantastyczna dziewczyneczka i ta truskawka pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Truskawa świetna! Nie spodziewałam się, że nawet w takich rozmiarach będzie urocza, a tu proszę... no i te małe rączki małej blondyneczki... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna modelka, cudowne truskawki i anioły cudne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Truskawka świetna, a modelka jeszcze lepsza :-)))
    O Aniele nawet nie piszę, bo cudny jak zwykle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Truskawa cudna! ...a Mała do schrupania:) Anioły Twoje za każdym razem wielgaśnej urody i wdzięku:)
    Pozdrawiam i życzę jeszcze wiele smacznych truskawek w tym sezonie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna córcia, pozuje jak zawodowa modelka , a truskawki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka ogroomna truskawa! A Twoje anioły są prześliczne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))