wtorek, 5 czerwca 2012

Jak to u mnie ... anielsko...

Moja maszyna uwzieła sie na mnie na amen, wszystkie próby reanimacji kończą sie porażka.. czas rozejrzeć sie za nową, tylko przydałoby sie wygrać w totka ;-))
Na babcinej stareńkiej maszynie powstały te laluchy, mam nadzieję ze się wam spodobają;-)))
Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za tak liczny udział w moim anielskim candy ;-))))
Opiekunka snów....

Ta anielinka wyjatkowo podbiła moje serce i dlatego po "sesji"
 błyskawicznie oddałam ją do wysłania, bo mogłabym sie jeszcze rozmyślić ;-))


 Aniołek z serii opiekunów "chrzcielnych", mam wyjątkowy sentyment do tej grafiki, którą ma na bluzce....





 Wyjątkowa i jedyna, drugiej takiej nie będzie....

51 komentarzy:

  1. fajne loczki ma pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku,... są prześliczne... ten chrzcielny-cudny :)
    i ta następna też.........

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała zobaczyć chłopca aniołka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne!ale masz jakiś świetny patent na włosy wyglądają jak prawdziwe.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie te anieliczki :)

    Pozdrawiam !

    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwi mnie, że masz dylemat, oddać, czy nie oddać? Ja mam tak samo. Wszystkie są piękne:)))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza jest cudna. Ma śliczną sukienusię i te loki :) Nie dziwię się, że wysyłałaś tak szybko żeby się nie rozmyślić :) Ta w różowym sweterku też piękna. Jak wszystkie zresztą :)

    Minikuella zadała ciekawy temat :) Jak wyglądałby anielski chłopak w Twoim wykonaniu? ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są wszystkie!!!!
    Podziwiam Twój talent...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pierwszy, drugi, trzeci...Właściwie wszystkie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. przekochane są i rozczulające.
    Piękne, piękne, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to czas pomyśleć i wziąć udział w konkursie Łucznika na FB
    Maszyna do szycia w obiektywie - do 17 czerwca
    lub
    Kreacje FILMEM podszyte do 1 lipca :)))
    Trzymam kciuki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. "moje" z warkoczami ;))) Uwielbiam ♥

      Usuń
    2. Z konkursem to spróbuję, dziękuję za podpowiedź, a warkoczyki, koszyczki, dobierańce mam na codzień do wykonania w ilości trzech sztuk dla moich córek ;-)))

      Usuń
    3. Ja tez chyba musze stanac do obu konkursow....... o.0
      moja 35 letnia Alfa tez ledwo dyszy hahahahahaha. Anetka moze wystarczy wymienic silniczek w tej twojej, ja wymienilam rok temu ( tez nie na nowy) i hula jeszcze ;)

      Usuń
  12. Wszystkie piękne. Przypomniałaś mi, że chyba z 5 ciał takich lal czeka na ciuszki od... matko Szpulko zapomniałam już ile czasu ;D A tak poza tym ta w zieleni ... chyba naj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój faworyt - zielona z noskiem , jeszcze piegów jej brakuje .

    OdpowiedzUsuń
  14. och , jakie cudne wszystkie , moje serce podbiła pierwsza i ostatnia.Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarodziejsko i anielsko... a może nowa maszyna czeka włąśnie w konkursie łucznikowskim jak podpowiada Maryś

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne anioły - jesteś mistrzynią :)))
    :* zostawiam dla Ciebie i Twoich prawdziwych aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne a te trzy z warkoczami nieziemsko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudaśne są wszystkie. Coraz bardziej się do nich przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje anioły są po prostu przecudne...
    Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Noooo, miałabym problem, którą postawić na pierwszym miejscu... wszystkie są przecudne, ale ta pierwsza rzeczywiście taka wyjątkowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny jest ten Biały Anioł, ulotny, delikatny... , nieziemski ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje anioły... i jestem zakochana w ich strojach... ta czarna suknia... ach... :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi miło, że moje "dziełko" wywołało u Ciebie taką skomplikowaną reakcję chemiczną :):):):) Jednak jak wrócisz do swoich aniołków to zrozumiesz, że było to tylko zauroczenie :D To dopiero jest MEGA ! a nie jakiś tam sutasz.. Podziwiam podziwiam i jeszcze raz podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Żaden problem zrobię co zechcesz za aniołka :):):):):) oczywiście jeśli będziesz zainteresowana i oczywiście w odpowiedniej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. są po prostu cudne!
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  26. W takim razie grzeję już igłę! :D i czekam na wyzwania :)))) Ja też mam już pewien pomysł bo właśnie dziś jest ten dzień w którym (tak jak kiedyś sutasz) spadły na mnie anioły (jakkolwiek to brzmi) :D

    OdpowiedzUsuń
  27. w sensie, że Twoje na mnie spadły :D żeby nie było, że ja sama o nie nie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne wszystkie :) Najbardziej ten "chrzcielny" ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Napisałam maila, żeby Ci czata na blogu nie robić :D

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko, zakochałam się w tych panienkach, one są takie urocze, twórz je dalej z takim sercem:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne są te Twoje aniołki. Ta w zielonym sweterku jest cudna i te w różowych getrach i ta z kwiatuszkami sama nie wiem która najładniejsza. Wszystkie są supcio.

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocze, pięknie wykonane są Twoje anioły, no i mają zachwycające ubranka. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie są takie piękne, że nie mogę się napatrzeć ! Bardzo podobają mi się włosy. Gdybym musiała wybrać jedną to byłby problem, chyba ta w różowym sweterku i kolanówkach (chociaż ruda też jest cudna) :)

    OdpowiedzUsuń
  34. przy każdym zdjęciu zachwycam się coraz bardziej, Twoje anioły są piękne, takie optymistyczne i jasne...

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w Twoich anielicach. Są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowności, wzdycham i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne są Twoje Anielice! No i te włosy...wiesz... I taką ilość naszyłaś, mimo, ze narzekasz na maszynę. Pomagają Ci krasnoludki, czy nie jesz, nie śpisz... Mojego ostatniego Anioła szyłam całe 2 dni!

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje anielinki są przepiękne - to nie powielanie Tildowego wzoru ale za każdym razem maleńkie dzieła sztuki. Ubranka są niesamowite, szczególnie sweterki a już o fryzurkach nie mówię !!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Przesliczne są ! Mi najbardziej sie spodobała ta w sukni w rózowe kwiaty ,jest taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale piękne, są niesamowicie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje serce podbila rowniez:))) a takze ta z czarnym warkoczykiem:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiekne...co jedna to łądniejsza...skąd Ty bierzesz te pomysły????:))))
    Buuuziaki:******

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))