wtorek, 12 czerwca 2012

Jeden anioł...

Powstał jeden, musiałam go zrobić koniecznie... robiony od serca mimo, że nie ma jeszcze właścicielki...
Moje dziewczynki zarządziły sesję na dworze i wymyślały coraz nowe pozy dla naszej anielinki..
Przed Wami Anna Maria
.
 Łapiemy ostatnie promienie słońca tego pięknego dnia....
Suknia  z koła, bawełniane bolerko i szydełkowy kapelusz...
Kapelusz z szerokim rondem...

Koronkowe sandałki...





I na tyle, mam nadzieję że was nie zanudzam! buźka dla wszystkich zaglądających, witam też cieplutko nowych obserwatorów mojego zakątka;-)))

26 komentarzy:

  1. o ho ho i na podusi pod płotkiem , mi już same groszki by wystarczyły, Aniołek cudowny, Pozdrawiam cię cieplutko, Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się powitana, chociaż ja obserwuję z ukrycia - bo nie używam obserwowania :)
    Ale cuda robisz wspaniałe, jak będę miała córeczkę to już wiem gdzie się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki dopracowany :), a w plenerze mu najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i ta sukienka w groszki.Sama bym taką ubrała:)
    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. jedna ale za to jaka piękna!!!
    cudna ta sesja w plenerze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ! ach te koronki z groszkami :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna! A ten kapelusik to po prostu wisienka na torcie :D Bardzo mi się podoba, zwłaszcza, ze moja imienniczka <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna.Po części moja imienniczka.Ma boską sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anna Maria jest piękna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sesja anielicy, rzeczywiście na tle trawki pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna a jak elegancko ubrana .Pozdrawiam Ewa:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sukienka najpiękniejsza! Piękna Anna-Maria :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te od serca mają też swoje gorące serce. To widać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności :))) Dla człowieków też szyjesz takie cudne sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny Anioł :-)) A sukienusia - majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudy Anioł!!!! sukieneczka urocza :-) sama bym taką założyła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudna anielinka ! suknię ma naprawdę świetna i fajnie wygląda w tej scenerii :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako NAJWIĘKSZA wielbicielka Twoich prac nawet nic nie mówię bo gadanie nie odda ich uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dosc, ze kropeczki to jeszcze spodnica z kola o.0 Bosko!
    Wlasnie dwa dni temu szukalam wykroju na taka, (tzn bardziej sposobu niz wykroju)ale dla siebie hehehehehe

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna:) Jakie Ty masz zdolne paluszki,przecież te wszystkie dodatki ,butki,sweterki,sukieneczki,falbaneczki to takie malutkie drobne jak Ty to wszystko robisz to jakaś czarna magia dla mnie .Te rączki nóżki cieniutkie ,przecież to trzeba odszyć wywinąć napchać czegoś do środka ...Matko a raczej Aniele jak Ty to robisz?:)Cudne są to Twoje Anioły:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kropeczki mnie czarują :)piękna jest i ma imię mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna Anna Maria, o takiej sukni marzę od lat :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie Aneta ;-)))